Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Noen gode tips med umiddelbar virkning? Har både salvE og stikkpillere som jeg fikk i dag, men det tar så lang tid, og nå gjør det så vondt! Skulle så gjerne blitt kvitt den før fødselen (termin om 18 dager, men har fått før to ganger før). HJELP!
3barnsmamma<3 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 noen sier det hjelper å legge isbiter til....
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/137518673
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hørte engang et tips om å fylle en finger i en plasthanske med vann, knyte den igjen og fryse den. Når du da tar den ut og plasserer den på hemorroidene avkjøles de, og trekker seg tilbake. Har ikke hatt behov for å prøve det selv, men det er mulig at det funker. (",)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg hadde det samme problemet som deg da jeg var gravid for første gang. Men denne gangen spiser jeg rundt fire bunter med rått broccolig og et par gulerøtter pr dag som jeg vasker og skjærer opp (har med på jobb) Magen er kjempefin og har ikke hatt en hemmoride og er nå i uke 30..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå