Made in Oman Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Oskar sin lillebror skal hete Halvor, etter morfar og oldefar og flere bakover i rekken. Kan tro morfar ble blank i øya da han fikk vite at han skulle kalles opp Bare en liten refleksjon rundt dette med navn ... kjenner at det er viktig at navnet har en betydning, og er veldig glad vi kunne gi denne "gaven" til morfar - at vi velger å kalle han opp. Akkurat som storebroren er kalt opp etter farfar og flere i rekken der. Måtte bare dele det
nybakt mams Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Halvor er et kjempefint navn!!!!! Grattis med valget!!
MariaShira Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Så flotte navn da! Oskar og Halvor passet fint sammen! Koselig at morfar ble rørt.
prebs Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Halvor er et koselig navn - og det var en hyggelig gest til morfar!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Halvor er flott, og passer kjempegodt til Oskar. Enig i at det er fint med et navn som har en spesiell betydning for dere. Jenta vår er også oppkalt etter en oldemor, og det er mange i slekta som setter stor pris på det. (men jeg ville ikke oppkalt hvis jeg ikke likte navnet selv altså.).
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Så koselig at morfar ble rørt over denne "gaven"! :-) Jeg synes oppkalling er en fin tradisjon, og jeg har også lyst til og kalle opp barn selv. Oskar er et kjempefint navn da, det ligger høyt på min liste! Halvor er ikke et favorittnavn hos meg, synes det er litt tungt. Men det passer fint med Oskar, og siden Halvor er oppkalling, må jeg bare "bøye meg i støvet". En flott gest til morfar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå