Mamma*til*2små* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Har fått vite at vi venter en liten gutt, og det er bare helt alle tiders! Men jeg har helt panikk når det gjelder å finne guttenavn, har nemlig ingen spesielle favoritter der, synes det er såååå vanskelig..... Men har nå snust litt på Julian og Arian, er de navnene helt på jordet?? Og du Anonym som hater navnet Oliver og samtidig er helt analfabet behøver ikke å svare!!!
Vipsenmamma Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Beklager, men jeg synes begge navnene er like fæle.
MariaShira Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg kjente en hund ved navn Julian... Begge navnene blir litt for feminine for meg desverre. Som en annen foreslo er Adrian bedre, mer maskulint med en gang! Uansett lykke til. Når du ber om andres meninger må du også tåle og få tilbakemeldinger du kanskje ikke synes noe særlig om. Her er folk iallefall ærlige!
Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Synes Julian er veldig feminint, men egentlig synes jeg det er et vakkert navn. Arian var merkelig, synes ikke det var så fint. Hva med Adrian? Ikke så mye bedre, men litt penere. Hva med: August Nicolay Emrik Henrik Johan Wilhelm Magnus Benjamin
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Julian og Arian er veldig feminine guttenavn, synes jeg. Greit nok hvis man har spanske aner, men Julian på en blond norsk gutt med et norsk etternavn, passer ikke så godt synes jeg. Adrian er heller ikke mitt favorittnavn, men mye, mye finere enn Julian og Arian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå