Gå til innhold

Bør slitere fly i 1. semester

litjpia73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke gravid, men setter sprøyter i mitt 1. IVF-forsøk. Har mistet to ganger i 2007. Mener å ha lest at damer som har mistet flere ganger bør unngå å fly (spesielt i 1. semester). Noen som vet noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fløy etter innsett i mitt første IVF forsøk. Har hatt SA tidligere. Spurte på sykehuset om det gikk bra og fly, om det ville påvirke utfallet til egget som var satt inn. Men det var bare å fly fikk jeg beskjed om. Er nå gravid i uke 26.

Har også flydd senere nå, og det gikk også bra. Ble bare anbefalt støtte strømper, og godt med inntak av vann....

Skrevet

For oss som ikke har ivf-klinikk i nærheten, blir det mange flyturer både før, under og etter innsetting. Jeg har aldri hørt at dette skal være skadelig, eller føre til høyere risiko for å miste.

Jeg har fløyet mye iforbindelse med jobb, ivf-forsøk og ferie disse ukene jeg har vært gravid (er i uke 11 nå).

Jeg antar at Ivf-klinikken hadde frarådet fly, dersom dette kunne ha innvirkning på resultatet av et forsøk.

Skrevet

Jeg hadde hatt 2 sa og 1 ma før mitt forrige sv.skap, og da fikk ikke jeg lov å fly i det hele tatt under dèt svangerskapet. Denne gangen har jeg fått tillatelse mellom 13. og 25. uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...