En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Vi har kun ett soverom i leiligheten, og jeg har tenkt på at det kanskje er en idé med et stativ med forheng eller et skjermbrett for å dele av litt så det blir litt roligere i babyens sovehjørne når vi legger oss/står opp (særlig når hun blir større i og med vi ikke kommer til å få oss større plass de neste par årene uansett). Er det noen som vet hvor man kan få tak i noe slikt som ikke tar for stor plass, men som ikke er stygt heller?
snart mor til 3 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 nå kan det være at jeg foreslår et totalt stilkræsj osv osv hos dere,men..hehe.. vi bodde lenge på samme soverom med guttungen pga manglende barnerom. jeg kjøpte et klesstativ på jysk til 200 kroner (slike for å henge klæshengere på) så tok jeg ganske enkelt et dobbelt dynetrekk over. da fikk vi delt inn rommet nok samt at det var en enkel og rimelig måte å få litt privatliv. selvfølgelig er det jo positivt for ungen og ;-) hehe...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Det høres faktisk ikke så dumt ut Tror jeg må ta meg en tur på Jysk og se om jeg finner et sånt! Det er jo ikke noen vits å betale dyre dommer! Takk for tips!
*nr4isommer* Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 heji heji, vi har også bare ett soverom, vi har en gutt på 12 mnd og venter en liten jente om 2 uker... vi kommer heller ikke til å få fler soverom på en stund nå som renten bare stiger og stiger... men soverommet vårt er stort og vi har hengt opp en krok på hver side i taket og en gardinstang med en passende gardin på vår side og en på barnas side slik at det blir to stiler om du forstår. ikke dyrt heller. på dagene trekker vi for så det ser mer åpent og luftig ut:-)
morijuni Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg har sett sånne skjermbrett med henglser på kremmerhuset, men jeg vet ikke om det finnes butikker over hele landet. Finnes i allefall på Lillehammer og Hamar.. De var brun-svarte og skikkelig fine!!
tonnil Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Ka med å skru opp sånn "gardinstang" i taket, de med sånne kite ringer på og i gardinet har då sånne kvite kroker så kan du dra gardinet for og igjen som det passe deg. Det ska me gjør når babyen ska ud av vårt soverommet og inn der som me nå har et "kontor". Håpe du forsto ka eg meinte. Tror det e sånne stenger de bruke oppi de gamle gardinbrettene... Lykke te =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå