Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hva syns dere er finest?? Vi hadde egentlig tenkt Camilla men ble plutselig usikker siden en av små jentene til naboen heter dette og blir bare 2 år eldre enn vår..Og jeg liker selv vanessa godt men mannen er ikke helt sikker..Han liker Camilla best..
Vannmann35 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Camilla er vakkert, Vanessa er gyselig...
Synnøve_Solbakken Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Camilla er greit, Vanessa er harry...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Camilla er greit, men ingen personlig favoritt. Vanessa er grusomt...
MariaShira Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Helt enig med alle de andre her. Camilla går fint ann, ikke min personlige favoritt men koselig og greit. Vanessa er ordentlig fælt, alt for mye sukkertøy for meg desverre!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Hm ser at ingen liker Vanessa..Orndelig vanskelig å finne navn som passer på denne ungen..Da både jeg og mannen har klare meninger om hva vi vil..Jeg vil ha et langt navn ikke kortere enn 6 bokstaver og som slutter på a..Og vi vet at det blir jente..Noen som har noen forslag??Det må heller ikke begynne på m. Ikke aktuelle er Aleksandra Rebecca Christina Veronica Heller ikke to delte navn
Synnøve_Solbakken Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Andrea er fint Mathilda er heller ikke verst.
Synnøve_Solbakken Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Sorry glemte at det ikke kunne begynne på M... Sunniva er også fint.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Camilla er vakkert Liker ingen av de andre forslagene dine Hva med Carolina Pernilla Filippa Fredrikka Olina Petronella Victoria Juliana Johanna Aurora Cecilia
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Andrea har vi faktisk tenkt på.. Sunniva glemte jeg å skrive på ikke aktuelle.Siden et søskenbarn av meg har ei datter som heter det..Og vi er mye i lag..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Viktoria er kjempe fint men det heter allerede vår datter på 2.. Liker kun Aurora og cecilia av dine forslag,men tror ikke de går igjennom hos min mann..Men skal foreslå dem
Gjest Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Vilma, Erica, Emilie, Madeleine er andre forslag. Jeg synes Camilla er nydelig.
Helena73 Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 Hei Liker godt Camilla. Synes Vanessa er redselsfullt. Skikkelig lowlife navn.
partyoffive Skrevet 22. april 2008 #17 Skrevet 22. april 2008 Camilla helt klart. Liker også Olivia, Emilia, Kassandra, Amanda, og Kayla. Andrea er fint, men jeg kjenner 2 gutter som heter det så det blir litt for 'unisex' for meg (italiensk & spansk).
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #18 Skrevet 22. april 2008 Heller Camilla enn Vanessa, helt klart. Men jeg ville nok styrt unna et navn som ei lita nabojente allerede har. Da blir jenta di fort Lille-Camilla eller lignende. Og da er det bedre om hun får et navn hun kan ha for seg selv. Var det så at storesøster heter Viktoria? Viktoria og Kristina Viktoria og Rebekka Viktoria og Helena Viktoria og Linnea Viktoria og Gabriella Viktoria og Filippa Viktoria og Henriette (slutter ikke på a-, men synes det passer veldig godt. Viktoria og Aurora Viktoria og Katinka
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #19 Skrevet 22. april 2008 Camilla er fint. Vanessa er ok, men ikke noe jeg ville valgt. Andre forslag: Vilma Isabella Natalia Julia Linnea Othilia Cecilia Savanna Sienna Selena Selina Selma Sanna Louisa Har dere funnet noen dere liker?
Vannmann35 Skrevet 22. april 2008 #20 Skrevet 22. april 2008 Ser du har fått masse forslag her, så med fare for å gjenta noen... Hva med: Leonora Bettina Catinka Marianna Belinda Catarina Christiana Christina Melania Veronica Silvana
Lejla Skrevet 22. april 2008 #21 Skrevet 22. april 2008 SILVANA?!?! Hun er min tante og koselig obs vi er ikke norsk, ren bosnisk som jeg selv
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #22 Skrevet 23. april 2008 Jeg kjenner ei nydelig utenlandsk jente som heter Vanessa og navnet passer henne godt, vet ikke om det er tilfalle med ei lys blåøyd jente men.. Camilla er fint, kjenner mange med det navnet da men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå