Gå til innhold

Min datter på 3,5 år halter

Anbefalte innlegg

Hun halter noen ganger og det er en knekke lyd i kneet noen ganger. Vært slik i 2 uker. Noen ganger sier hu at det er vondt der. Det er ikke hovent ell ni slikt.

Legen vi bruker sier at det sikkert ikke er no å bry seg om,han gidd ikke å se på det enn gang. Skal bytte lege nå.

Noen som har opplevd det samme med deres barn?

Ha en fin dag. klem

Fortsetter under...

Jeg synes ihvertfall dere skal då en annen lege til å se på det.

Da min gutt plutselig begynte å halte og ikke ville stå på benet da han var halvannet år, tok legene det KJEMPEalvorlig.

De fryktet en infeksjon i leddet, og det kan være alvorlig hvis dte ikke behandles.

Det var ikke noemgalt med ham da, og hvis det er en knekkelyd i jetas kne er det sikkert ikke noen infeksjon som får henne til å halte. Men det burde jo ihvertfall sjekkes, jeg synes det var rart legen din ikke ville se på henne. Kanskje hun har en liten skade i kneet, fra barnehagen eller noe.

Ja det tenkte jeg og på. At hun har skadet seg på et eller annet, kanskje ikke kneet er helt i ledd. Forstuet kneet mitt veldig allvorlig for noen år siden, leddbåndet i kneet kommer aldri til å bli bra. Halter selvfølgelig ikke lenger men får av og til sånne knakelyder i kneet. Tror nok det har å gjøre med at leddbåndet ikke er bra og kneet kommer litt ur posisjon. Få en ortoped å se på kneet til jenta du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...