Gå til innhold

Tilbakemelding til BARNIGJEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du spådde at jeg fikk butikken og blir gravid denne pp.

Jeg fikk ikke butikken, så er arbeidsledig....

Hadde EL i går, og ble utrolig nok innlagt på Ullevål i natt med 39,6 i feber og sterke smerter i eggstokkene. De tror det kan ha vært en intens El, så jeg var altså på sykehuset og ikke hjemme og prøvde...Men har prøvd hele uken, så det blir spennende å se om det kan klaffe.

Du må gjerne se om du fortsatt får positivt svar på det...og om jeg får en jobb.

3.mars 1976.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist at drømmebutikken ikke ble din,men plutselig kommer en ny sjanse.Kan jo håpe at du blir gravid denne pp,selv om du var på sykehuset istedefor å prøve hjemme.Jeg skal ta en titt på deg litt senere.Nettopp kommet fra jobb i barnehagen og må lage litt mat.

Skrevet

Tusen takk:)

Vi hadde sex HVER dag hele uken, så det skulle forhåpentligvis ligge noen tapre krigere klar for å angripe egget:).

Fikk hvertfall konstantert EL for å si det sånn;)))

Skrevet

PS: Du må gjerne si kjønn også hvis du får opp noe på det.(Hvis jeg i det hele tatt får flere barn)

Skrevet

Hei du.Får opp et ja på at du er eller blir gravid veldig snart.Får ja på jente.Klem

Skrevet

Iiiik! Takk:) Vi har en gutt. Men kjønn er ikke så viktig, men litt gøy å vite.

Fikk du opp noe om jobb??? Litt småstresset over å bli gravid uten jobb...

Skrevet

Tror du får en jobb om ikke så altfor lenge.Pendelen svarer ihvertfall ja på det.Lykke til.

Skrevet

Nok engang-tusen, tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...