Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg har diagnosen habituell abort og er gravid for 9`ende gang uten noen fullgåtte svangerskap imellom. På fredag blir jeg 12 uker!!! og har ikke hatt en eneste blødning eller sterke smerter, noe som er et mirakel!!! :-)))) Jeg skal på ultralyd på torsdag for å se om det er liv i magen og jeg bæsjer nesten på meg av nervøsitet og litt glede :-/ Vi har fått så mange slag i trynet så jeg er forberedt på det verste, men samtidig så nekter jeg å tro at babyen ikke lever siden jeg ikke har blødd og ligget og kastet opp i 6 uker nå. Men noen ganger får man ingen forvarsler når det er Ma, og jeg er så ufattelig redd for at babyen er død. Er det noen som har efaringer der det har gått bra? eller der kroppen har "lurt" dere og babyen faktisk døde men dere selv ikke fikk noen tegn? Lykke til alle sammen:-)
villavillekulla Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei! Så bra at du er kommet til uke 12!! Jeg vil nok tro at hvis du ikke har hatt blødninger og har spydd de siste seks ukene så er det et veldig godt tegn! Jeg var også kjemperedd for MA og hver ultralyd var jeg forberedt på dårlige nyheter, men heldigvis så har det gått bra denne gangen. Jeg hadde sterkere symptomer denne gangen enn de 5 gangene jeg har mistet, spesielt kvalme og tretthet, så kvalme/oppkast er bra! ;-) (om enn ikke så behagelig…) Krysser fingrene for deg på torsdag!!!!!
evigoptimist Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Flott at du har kommet så langt!!! Kvalme og oppkast er et bra tegn=) Jeg har hatt flere MAer som jeg har oppdaget fordi symptomene har blitt svakere. Tenk positiv t=) Dette går bra! Lykke til på torsdag;-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Oi så spennende! Nå har du kommet deg langt på vei :-) Masse lykke til på torsdag, håper du får gode nyheter!!! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå