firemerkersmør Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 I natt hadde poden på snart 2 feber. Han er hjemme fra barnehagen i dag, men han er jo helt frisk nå. Løper rundt, leker og er i form. Hvordan gjør dere det? Får litt dårlig samvttighet for å være hjemme med han jeg da. Og har veldig lyst til å dra på kjøpesenter. Gjør dere det?
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 nei. Hva om du møter noen fra jobben din?>Ser vel ikke særlig lurt ut at du som er hjemme pga av sykt barn er på kjøpesenter??
La Perla Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Temperaturen er alltid lavest om morgenen så det er jo en viss sjanse for at han får feber etterhvert. Jeg tror kanskje ikke jeg hadde tatt ham med på kjøpesenter, men hvis han er fin form kan det vel heller ikke skade med en liten svipptur hvis det er noe du trenger.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg ville ikke gått på kjøpesenter nei. Mine barn er ofte feberfri på morgenen og formiddagen selv om de er syke. Så kommer feberen utover ettermiddagen. Gå ut på en liten tur derimot, det ville jeg gjort. =)
Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Yngste jenta mi har mange ganger hatt feber på natta og vært frisk dagen etterpå. Aner ikke hva det har vært, men dagen etter har vi alltid holdt oss hjemme og inne i tilfelle det skal komme noe mer feber, eller noe.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Fikk ho paracet i natt?? Eg har merka at ungane her har feber om kvelden/natta og fått paracet så har dei ikkje feber om morgoen men det har komme ut over dagen. Så eg har alltid ein feber fri dag etter feber.
firemerkersmør Skrevet 22. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2008 Ja,fikk parasett i natt. Blir så kjedelig å sitte hjemme hele dagen når ungen egentlig er frisk. Og ikke har vi vogna her så vi kan gå noe heller(er i barnehagen)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Begge ungene her har nå hatt feber en dag hver, men et par dager etterpå har de fått utslett, som visstnok kan smitte inntil det har tørket inn. Dessuten pleier i hvert fall ungene her å være så og si feberfrie på morgenene, men febern kommer ofte tilbake på ettermiddag/kveldstid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå