Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg vurderer å kjøpe tfk, men er litt usikker på hvilken av modellene som er best: den med svingbart hjul eller den uten? Jeg skal bruke den til å trille tur med, ikke gå i byen, så heller mot den uten. Har erfaring med Quinne Freestyle, som jeg ikke liker å trille ordentlig tur med, fordi forhjulet dirrer selv om jeg låser det (når jeg går på asfalt). Kan tfk vendes begge veier? Mener å ha sett en som var vendt mot den som triller, men ser ingen bilder av vogna vendt denne veien. Sitter barnet høyt i tfk? Har ei Teutonia y2k, der sitter barnet nokså lavt (i hvert fall i forhold til store Simoer osv), noe jeg liker godt. Takk for tilbakemeldinger!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Vi har den med svingbart forhjul. Har gått mye i marka med den, men har nesten aldri hatt behov for å låse hjulet. Gjorde det et par ganger i vinter pga. mye snø, men merket ingenting til at det dirret. Nei, den kan ikke vendes begge veier. Lurer på om det er en modell hvor du kan - som du nevner - men det er ikke de to "vanlige", altså joggster twist og joggster. Barnet sitter mye lavere enn i Simo o.l. Anbefaler vogna! )
Lilla78 Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Hei! Vi bruker hjulet i låst stilling når vi triller ute fordi vi synes vogna drar så lett til siden bare det er litt smågrus i veien. Vi løser opp hjulet slik at det svinger inne på butikken og kjøpesenter. Det var vår erfaring:-) Er kjempefornøyd med vogna, gleder meg til å bytte til sportsvogndelen snart! Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå