Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei:) Kan du se en graviditet i nærmeste framtid, og eventuelt kjønn? Hvis du ser et svangerskap, er det et normalt et, og vil barnet være friskt? Kan du se om jeg får flere barn? Jeg har ingen barn fra før.... Er veldig spent på dette.... fødselsdato 030775
0406 Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Får oppp graviditet i juni/juli med gutt. Du vil få ivertfall 2 barn. Svangerskapet ser helt normalt ut og ser ut som det blir en frisk gutt.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hei:) Dette er veldig gøy å høre, barnigjen og aurora har spådd det samme som deg;), så det er mye som klaffer her da altså Ser du hvor langt det blir imellom barna da? Og evt hvilket kjønn det blir på nr 2?
0406 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Får opp ca 2 år mellom barna og at nr 2 blir en jente. Artig å høre at vi har spådd det smame da, får håpe det klaffer for deg:) Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 hahaha:), dette er morsomt:) De to andre spådde også at det kom til å være relativt tett mellom barna, og at nr 2 blir jente;) Da er det bare å krysse fingre og brette opp armene;) Tusen takk for svar:), skal selvfølgelig gi tilbakemelding når noe skjer;) Håper dere har rett altså!!! klem fra meg!
0406 Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 hehe det må du gjøre. Artig hvis det stemmer da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå