Gå til innhold

Dere som bruker Progestan kapsler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere også fått vonde og store pupper med tydelige blodårer?? Det føles som om mine skal sprenge snart..auuuu!! Informasjonen i Progestan pakningen står på et språk jeg ikke forstår, så da spør jeg her.

Og hvorfor er det sånn at noen tar 2 x 2 om dagen, mens andre tar 3 x 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Jeg tar også prgestan kapsler 2*2, det står litt om de i skrivet som jeg fikk fra sykehuset om bivirkninger.

Det er jo det samme som et tidlig svangerskap, altså : morgenkvalme, ømme bryster og oppblåst mage. Jeg ser jo ut som jeg er et par mnd. på vei. ( egginnsetting var på fredag den 18)

Jeg har ingen anelse på hvorfor noen tar 3*2, man kan tenke meg at det gjelder de som har dårlig "miljø" i livmoren siden disse kapslene er for akkuratt for dette.

Skrevet

Hei

Jeg bruker også progestan til forsøkene mine, 3x2 i døgnet. Har ganske lave hormonnivåer i kroppen så det er mulig det er derfor jeg tar det noe oftere. Pluss at jeg har endometriose, cyster og myomer(muskelknuter på livmorveggen) så det er kanskje for å støtte opp ekstra i et dårlig "miljø" som Tusen skriver.

Puppene har blitt ømme hver gang, men den ene gangen jeg ble gravid(mistet etterpå) var de superømme. Gjorde vondt bare å ta av seg bh'en, og akkurat som du skriver hadde jeg store blodårer på puppene. Så det kan være et godt tegn:o)!!

Krysser fingrene for det...........

Hvor lenge siden er det du satt inn egg?

Skrevet

Oj, det var jo et oppløftende svar:)

Akkurat sånn har jeg det nå, puppene er megavonde. Føles hovne på en måte, og bh'ene mine er for små. Blodårene er synlige, det har de aldri vært før.

Jeg satt inn egg forrige onsdag, altså seks dager siden i dag. Og dagene går saaaakte...hehe:) Hvor er du hen i prosessen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...