Gå til innhold

BLØDNING PÅ DAG 6 I RUGINGA... HJELP!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.

Er det normalt med en kraftig menstrasjonslignende blødning så tidlig etter innsetting??? Vi fikk satt inn 2 egg den 16/4 å nå blør jeg allerede!

Er knust jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg da! Forstår at du er fortvilt.

Men jeg kan ikke tro at man skal få en vanlig blødning så tidlig i ruginga.

Må heller tro at det kan være en festeblødning eller at en av eggene vil ut.....jeg heller til festeblødning jeg :-)

Har ikke hørt om noen som har fått blødning så tidlig nei.

Kan du ikke høre med klinikken da?

Ønsker deg lykke lykke til, og håper at dette går bra.

Skrevet

Tusen takk for svaret!

Mener du det??

Fikk et lite håp nu, selv om jeg ønsker å være realist..

Har snakket med klinikken. De sier jeg bare må fortsette med Crinone og vente på blodprøvesvarene 2. mai..Så følte ikke det som så oppløftende heller, Å det er såååå lenge til 2. mai!

Huff!!!!

Skrevet

Ja det mener jeg!

Du må ikke gi opp håpet enda nei :-)

Er det ferske egg du har satt inn? Regner kanskje med det da du bruker crinone....

Jeg har selv opplevd å starte blødningen tidligere enn 14 dager, men aldri sååå tidlig nei! 6 dager er jo bare litt over en uke det.

Nei, tenk gode tanker, så tar du heller en test på rugedag 12.

Hvordan har det vært tidligere da? Eller er dette første forsøket ditt?

Selv har jeg vært igjennom 4 uttak og totalt 10 tilbakesettinger, så jeg begynner å bli dreven i faget :-)

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Ja det er ferske egg..og første forsøk!

Hvilken test burde jeg prøve på dag 12?? Ser det er forskjellige meninger om det..

Huff, jeg er såååå redd! Man prøver jo ikke å ha for store forhåpninger, men det er jo ikkje så lett!

Kor flott at du står på å prøver.. Er det privat siden du har hatt 10 tilbakeføringer??? Hvor er det du holder til??

Vi styrer i Tromsø...

Ha en fin dag!

Irbeka

Skrevet

Jeg krysser fingre, ben og tær for deg! Håper det er en festeblødning, eller en blødning pga crinone. Har eller aldri hørt om noen som har blødd så tidlig..... Vet dette er kjempe tøft. Om du klarer å vente til dag 14 å teste, så anbefaler jeg det. De første gangene testet jeg tidligere, og jeg ble så utrolig lei meg for neg test. Hadde vært så dumt om jeg skulle vært gravide da, og bare tenkt negative tanker fordi jeg trodde den var neg....

Spiller ingen rolle hvilken test du bruker, de fleste tester er like sensitive. Vet at på www.hurtigtest.no selger de tester som er mer sesitive. Send de en mail og spør:o) Men CB sine tester, er akkurat like som alle de andre:o)

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning på rugedag 4, ble jo selvsagt skrekkslagen og skjønte ingenting. Trodde det var for tidlig for festeblødning også. Nå venter jeg tvillinger...

Jeg vet ikke hvordan du definerer en kraftig m.lignende blødning. Min var ikke kraftig, kanskje mer som sporblødning.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det noen ganger er slik at "ingen regler uten unntak". Kroppene våre er jo delikate systemer som blir herjet med gjennom ytre påvirkning, så det kan nok oppstå ting vi ikke alltid forstår. Skjønner veldig godt at du er nervøs nå, men som de andre nevner ovenfor, så er ikke løpet kjørt. Håper du greier å smøre deg med litt tålmodighet og vente noen dager før du evt tester. Husk bare at det varierer veeeeldig hvor tidlig en evt graviditet slår ut på tester, så tålmodighet er dessverre den eneste medisin... Uansett, lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...