Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 I samme sjanger liksom. Vi vet ikke om hun får en søster eller en bror enda.
Synnøve_Solbakken Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jens Mats Eirik Magnus Fredrik Nikolai Peder Håkon Jesper Maja Anna Synne Julie Rikke Marte Ane Stine Sofie Tilde er et flott navn som passer til mye
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Bea Frida Idun Mina Even Heman Ole Ulrik Kanskje? Lykke til!
Vannmann35 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Kjenner et søskenpar som heter Tilde og Liv - det er koselig da. Andre forslag: Tilde og Live Tilde og Siri Tilde og Siril Tilde og Eiril Tilde og Fride Tilde og Maja Tilde og Mia
Vipsenmamma Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg oppfatter Tilde som et 'halvt' navn, eller et kallenavn. Tilsvarende navn kan da være Lotte Milla Sanne Lasse Pelle
RM79 Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Lotte og Milla synes jeg var gode forslag! Eller hva med Lilja Lina/Line Lotta Milly Even Iver Lasse Noah Thomas
Nemofish Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Jeg ser at jeg tenker litt annerledes enn mange her, for jeg synes navn som Vårin Linde Embla Thelma Tiril Eskil Torjus passer til Thilde...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Tilde og Vilde Tilde og Sander Tilde og Christoffer Tilde og Nora
prebs Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Tilde og Tale kjenner jeg - synes det passer bra sammen! Ellers: Ane Mari Kaja Synne Selma Vilma Anna Thea Truls Lars Bård Ola Olav Erik Noah Elias Emil
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Vet om tvillinger som heter Tilde og Tuva. Andre forslag: Tilde og Embla Tilde og Una Tilde og Maiken Tilde og Lotta Tilde og Adele Tilde og Amanda Tilde og Sofia Tilde og Idun Tilde og Ronja Tilde og Maja Tilde og Frid Tilde og Irlin Tilde og Irmelin Tilde og Tomine Tilde og Alva Tilde og Annika Tilde og Alice Tilde og Viktor Tilde og Jonathan Tilde og Isak Tilde og Lavrans Tilde og Ludvig Tilde og Albert Tilde og Anton Tilde og Herman Tilde og Mikkel Tilde og Sivert Tilde og Vetle Tilde og Birk Tilde og Ask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå