Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen starter jeg med sprøyter som er en 10 dagers kur.

Så er det kontroll den 2 mai - forhåpentligvis egguttak 5 mai - og isett den 7. Spennende dette.

Har gått på Synarela spray og har mistet masse hår men jeg leser det er reversiblet - dvs at man får det igjen, akkurat som i ammeperioden, så trøsten er at det er snart full gass med hormoner go back to normal igjen.

Ønsker alle dere andre potensielle mammaer to be lykke til med deres førsøk.

Noen andre som hører til uke 19 rugere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei guggien:) Jeg begynte med sprøyta idag og skal også på ultralyd 2 mai:) Jeg har heldivis ikke mistet noe hår,gjorde ikke det sist gang heller. Hvor er du fra da? Jeg er fra sandnes,hører til haaugesund.

Skrevet

Godt for deg - da er vi jo to som har all grunn til å være spente for tida.

Jeg er fra Stavanger - hører til på Hausken.

Skrevet

Jeg regner også med å starte på sprøyter i morgen; skal på ul da, har sprayet siden 7. april (Suprecur). Ingen bivirkninger i det hele tat, heldigvis. Neste kontroll er 2. mai for meg også, og tilsvarende forhåpentligvis uttak 5. mai... så da ligger vi helt likt i løypa... Veeeeeeldig spennende, ja! Er vårt første forsøk, så det er samtidig litt skummelt.

Bor på Gjøvik, hører til på Aleris.

Lykke til med forsøket alle sammen!

Skrevet

Jeg skal starte med sprøyter på torsdag (den 24.) og har UL lørdag den 3.mai, uttak tidligst mandagen etter, det er det jeg vet så langt:-) Startet med Synarela 9.april. Går jammen meg fort!! Er ikke lenge siden vi sendte søknad om IVF (mars) og allerede om ca 2 uker skal jeg ha uttak og innsett, weeee:-) Får helt sug i magen av å tenke på det, hehe! Blir spennende med sprøytestart, men skulle ønske jeg slapp den hersens sprayen, begynner å bli lei den, men sånn er det bare, er uansett verdt det;-)

Vi kommer fra Hedmark, men hører til på St.Olavs.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Så spennende... Vi er visst mange som går igjennom det samme. Jeg starter med sprøyte i dag. Første forsøk, og er veldig spent på om jeg i det hele tatt klarer å sette den sprøyten. Har også ultralyd 2. mai, og krysser fingrer for at ting utvikler seg i riktig retning. Er det alle som får veldig vondt ved uttak eller?

Lykke til alle sammen (",)

Skrevet

hei. likt i løypen jeg også:

sprøytestart imorgen

tidlig ul 28.04 da de var redd for å overstimulere meg (aner ikke hvorfor)

uttak satt til 5. mai

JOHOO!

Skrevet

Hei

Skal starte med sprøyter i morgen, gruer meg.

Har UL 1 mai og planlagt uttak 5 mai, det blir deilig:)

Gleder meg til å bli ruger.

Tvi,tvi alle jenter her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...