Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Del Skrevet 22. april 2008 Den gaven til din kjære jente kommer kanskje i dag? Vi fikk sendt den ett godt stykke ut på lørdagen. Men når jeg i går ryddet huset her så finner jeg kortet som skulle ligget inni gaven. Gi beskjed når gaven er kommet du, så skal du få hintene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 22. april 2008 #2 Del Skrevet 22. april 2008 I dag kom gaven! Snuppa ble kjempeglad. Selv måtte jeg tenke litt hva det var..hehe.. Har ikke helt skjønt hva det er. Men det var toppers! Snuppa elsker hobbyting av alle typer.. Det skal testes ut når sola forsvinner bak skyene igjen! Er det glassmaling, eller er det maling til plastark? Det sto litt uklart syns jeg.. Men vi finner nok ut av det Dårlig med hint ja..hehe.. Trenger nok litt drahjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #3 Del Skrevet 25. april 2008 Det skal kunne lages på plastark og vindu. Lages på plastark så kan den plaseres på vinduet etterpå. Kan bytte plass noen ganger om en er forsiktig. Hint : (fra) Ei jente som er også blitt tre år allerede. Jeg er ei jente som ligner på mamman min. Jeg tisser på do. Du kunne fått flere hint, men da avslører jeg meg og mammen min. Klarer du og gjette hvem jeg er? oops rett før mor glemte anonymknappen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 26. april 2008 #4 Del Skrevet 26. april 2008 Hmmm...Er det Hanne og Pia81? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 28. april 2008 #5 Del Skrevet 28. april 2008 Hehe, det var ikke mer vanskelig nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå