Gå til innhold

Kort regime ?

Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på med det for andre gang nå og det er absolutt å anbefale for de som kan få det. Slipper alle ukene med spray og bivirkningene som den gir samt at tiden går jo så mye fortere.

Skrevet

Hvor mange dager sprøyter du ?

Skrevet

Sist gang sprøytet jeg i 11 dg,så ingen forskjell der. Denne gangen hvet jeg ikke. Er på dag 4 nå.

Skrevet

Jeg er på kort, ni sprøytedager..uttak i morgen tidlig:-)

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hva er kort regime? Hvem får det og hvorfor?

Kanskje dumt spørsmål, men..;-)

Skrevet

Kortregime betyr at man slipper å nedregulere med spray først. Man begynner rett på sprøyter på mensdag 2-3,men får såkalte bremsesprøyter underveis. Dette gjør at man slipper event. bivirkninger på sprayen og korter ned behandlingstiden:-) Hvem som får denne behandlingen avgjør legene når de hvet hvordan man reagerer på hormonene.

Ingen spørsmål er dumme:-)

Skrevet

juhuuu, jeg har også for første gang forsøkt det... ble jo ikke gravid, men har aldri produsert så mange - og fått ut så mange egg... Så - nå når jeg sitter her og hulker på rd12 etter mislykket forsøk er det hvertfall godt å vite at det ikke er mer enn ca 4 uker til jeg kan begynne med sprøyter igjen..

Skrevet

Hei!

Jeg hadde vanlig regime 1.gangen. Det førte til overstimulering og avbrutt forsøk. 2. forsøk ble det kortregime. Helt herlig. Ingen bivirkninger i det hele tatt og en kort prosess. Gikk på sprøyter i 11 dager tror jeg. Det endte med 13 egg ut, 1 inn og 4 i frysa, og en graviditet :o) Er nå i uke 12 :o) Veldig fornøyd med kort regime kan du si!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...