Ann-ch. Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Holder på med det for andre gang nå og det er absolutt å anbefale for de som kan få det. Slipper alle ukene med spray og bivirkningene som den gir samt at tiden går jo så mye fortere.
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Hvor mange dager sprøyter du ?
Ann-ch. Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Sist gang sprøytet jeg i 11 dg,så ingen forskjell der. Denne gangen hvet jeg ikke. Er på dag 4 nå.
lubbeline Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg er på kort, ni sprøytedager..uttak i morgen tidlig:-)
Prøvigjen Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Unnskyld at jeg spør, men hva er kort regime? Hvem får det og hvorfor? Kanskje dumt spørsmål, men..;-)
Ann-ch. Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Kortregime betyr at man slipper å nedregulere med spray først. Man begynner rett på sprøyter på mensdag 2-3,men får såkalte bremsesprøyter underveis. Dette gjør at man slipper event. bivirkninger på sprayen og korter ned behandlingstiden:-) Hvem som får denne behandlingen avgjør legene når de hvet hvordan man reagerer på hormonene. Ingen spørsmål er dumme:-)
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 juhuuu, jeg har også for første gang forsøkt det... ble jo ikke gravid, men har aldri produsert så mange - og fått ut så mange egg... Så - nå når jeg sitter her og hulker på rd12 etter mislykket forsøk er det hvertfall godt å vite at det ikke er mer enn ca 4 uker til jeg kan begynne med sprøyter igjen..
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Hei! Jeg hadde vanlig regime 1.gangen. Det førte til overstimulering og avbrutt forsøk. 2. forsøk ble det kortregime. Helt herlig. Ingen bivirkninger i det hele tatt og en kort prosess. Gikk på sprøyter i 11 dager tror jeg. Det endte med 13 egg ut, 1 inn og 4 i frysa, og en graviditet ) Er nå i uke 12 ) Veldig fornøyd med kort regime kan du si! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå