Gå til innhold

noen som har egguttakk i uke 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har jeg, flere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også:) skal til legen imårra å håper på sykemld. Er ganske sliten å begynner på sprøyte imårra. duda?

Skrevet

ikke sykemeldt, jeg skal ha kort regime , begynner ikke enda med sprøyter.

Skal du sprøyte så lenge da ? eller er det spray du mener ?

Hvor skal du ? Jeg skal til Nordica

Skrevet

har sprayet siden 2 april å begynner med sprøyte 22 april. Jeg skal til haugesund.... Er vårt 2 forsøk,håper det går denne gang. Skal til sonerterapi på onsdag,blir spennende

Skrevet

hvor lenge skal du sprøyte da ?

Jeg har hatt 5 icsi, 1 av dem ble fin gutt.

Verdens fineste, faktisk :-)

Skrevet

Jeg skal og ha uttak i uke 20. Er 3dje ivf dette. Hører til i Porsgrunn. Begynner på sprøyter 30. april, og Ul 8 mai. :)

Skrevet

Jeg skal ha uttak ca uke 20. jeg begynte på spray 16 april og skal starte på sprøyter 1 mai.

Vi er i Tromsø. Dette er vårt 3 forsøk. her ikke fått noen frys

Skrevet

Kanskje? Men vi vet vel ikke om det blir uttak før vi har vært til ultralydkontroll? Noen som vet mer om dette?

Skrevet

hope76: Det er litt forskjellig hvor lenge man må gå på sprøyter ut i fra hvordan kroppen reagerer. Men det mest vanlige er å gå på sprøytene i 10-14 dager. På mine to tidligere ivf forøk har jeg gått på sprøytene 11 dager, og satt el-sprøyta på dag 12, og uttak to dager etter det:)

Skrevet

Jeg skulle hatt uttak i uke 19, men siden nesesprayen ikke virket som den skulle pga en stor cyste er sprøytestart utsatt 1 uke og da regner jeg med at uttaket også blir utsatt 1uke til uke 20. Jeg skal ha uttak på Rikshospitalet.

Skrevet

håper jeg også får det, er ihvertfall planen

har sprayet siden 4/4 og begynner på sprøytene 30/4

kontroll 9/5

hører til haugesund

2.ivf, men første med regime på forhånd. mistet i SA forrige gang, så jeg håper det går bedre nå

Skrevet

Hei jeg også sprayer og sprayer.

Skulle egentlig hatt uttak m.m. denne uken, men kroppen var ikke nedregulert v kontroll. Så istedet for sprøyte start fikk jeg egg-løs. sprøyte og ny spray runde, håper virkelig at det har fungert denne gangen, om så vil jeg ha uttak ca uke 20.

Hvor store doser med spray bruker dere?

Vårt første forsøk!

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er med!!!!

Begynte med spray 12/4, skal begynne med sprøyter 1/5 og ha ul.lyd 10/5. Da blir det vel uttak uke 20 en gang. Sprayer med Synarela og skal bruke gonal-f. Hadde veldig hodepine de første spray-dagene, men det har heldigvis gått seg til. Hører til stolav. Der er det visst ikke vanlig å sjekke om man er godt nok nedregulert! Første icsi-forsøk her.

Kjekt at vi er flere i samme løypa!!!

Skrevet

Hei

Ser ut til det blir uttak på meg også i uke 20.

Skal ta første sprøyte i dag og gruer meg litt. Er nervøs for å ikke få det til...... men det går sikkert fort å komme inne det (håper jeg :) )

Skrevet

Jeg er med, nå sprayes det for fullt. Sprøytestart 30., UL 9.mai. Skal sykemelde meg fra nattevakta nå, blir greit å ha normal døgnrytme.

Fått bivirkninger på sprayen denne gangen, kvalm, luftsmerter og migrene. Grøss, men hva gjør man ikke....? Skal til Porsgrunn.

Lykke til jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...