scoobydo Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hadde utskrapning etter MA natt til onsdag forrige uke... har blødd litt til og fra uken etterpå... men ikke noenting siden i går ... MEN i dag har jeg fått menssmerter igjen... men ingen blødning...er ikke veldig vondt .. bare litt mensmurringer... noen som har noen ideer om hvorfor?! man får veldig vondt med en infeksjon eller?!...
Endelig_mamma<3 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Hei! Jeg har hatt tre MA og derfor tre utskrapninger. Mine erfaringer er at det er helt vanlig. Livmoren skal tilbake og kroppen er litt ustabil nå. Hadde min siste utskrapning på torsdagen og er forsåvidt i fin form.. kan ikke løfte eller bære mye, for da får jeg igjen på nattan med store smerter... ekkelt men nå kommer det nesten ikke blod, bare litt brunt av og til.. kroppen min har vært igjennom mye på under et år, så jeg tar ting med ro og har ikke på følelsen at det er noe galt. etter min andre utskrapning fikk jeg noen merkelige vondter i magen.. skjønte at dette er da ikke helt normalt, så jeg fikk kommet å tatt en ul og noen tester og da hadde jeg fått en infeksjon.. men det var ikke murringer, det var merkelige smerter.. dette er mine erfaringer og jeg er ingen lege... tror du at det er noe galt eller mistenker noe så kontakt lege, det koster ingenting å spørre:) masse lykke til:)
scoobydo Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 3 ma faktisk... og jeg syns synd på meg selv etter en.... :/ Sluttet nå... men blør fortsatt litt innimellom...!
Endelig_mamma<3 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg syntes også veldig synd på meg selv etter den første og det er helt lov.. det må du bare gjøre og sug til deg all den oppmerksomheten du får rundt det, det gir deg styrke til å prøve igjen:) Ihvertfall det funket på meg, men gleden varte ikke lenge... men nå har det blitt en vane, stygt å si det, men det har nå det og jeg er sikkert på at jeg fortsetter å miste hvis jeg ikke kan få noe hjelp. Men ønsker deg ihvertfall lykke til og se fremover mot varmere dager og lysere tider.. blir automatisk mer glad på sommerstid:)
scoobydo Skrevet 22. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2008 Ja humøret er stigende... Var faktisk værst den første dagen... men etter jeg kom ut av sykehuset har det gått bedre og bedre! Har en fantastisk kjæreste som har vært helt utrolig oppi alt det her... så føles som vi er kommet enda nærmere hverandre! SOl og sommer hjelper alltid på humøret! Håper det blir din tur snart da!... Men etter 3 aborter får man ikke hjelp da!?! Mistet i samme uke hver gang?!
Endelig_mamma<3 Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Bare det å vite at noe er galt eller at du går med noe dødt inni deg, tærer på humøret. Bedre å få det ut og starte fra bånn av igjen. Bra du har en kjæreste som støtter deg, DET er viktig.. har det samme selv, så jeg skal ikke klage.. blitt mye blomste kjøp på han det siste året.. hehe. Håper også at alle vi som sliter og mister får vår tur. Legen jeg møtte på sykehuset, var ei ordentlig bitch.. kald og kynisk.. jeg fortalte min historie og spurte om jeg nå kunne få hjelp.. hun svarte med at dette var såååå vanlig at det kunne ho ikke se noe grunn til at jeg skulle få.. måtte nok miste flere ganger... takk skal du ha, tenkte jeg da.. men har pratet med fastlegen min i ettertid og hun skulle sende henvisning, for det den andre legen hadde sagt var bare tull.. jeg hadde rett på utredning nå... jeg har mistet i uke 5,6 og 7. så jeg tror det er et eller annet som ikke helt stemmer når de ukene kommer.. men det blir spennende å se..
scoobydo Skrevet 22. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2008 ja... veldig glad for at eg fikk det ut med en gang! Da e det berre å begynne på an igjen (Så snart TR kjem tilbake!).... Var veldig fornøgd med alle eg møtte på ullevåll da eg var inne på utskrapning... og det var mange.. hehe! fikk med meg 3 vaktskift No prøva eg å finne ut kor eg kan bli vaksinert mot rødehunder... fikk vite at eg ikkje hadde antistoff mot det, så tenkte at sia eg mista så burde eg hive meg rundt å få den vaksina no! Men foreløbig ingen hell i å finne nokon som gjere det... (har berre ringt legen enda!).... Mista i uke 9 eg... var 9+4 egentlig... men fosteret var berre 1,6 cm så det vakje store greiene... men merkelig det der... var på ul på laurdag og fekk beskejd om at alt var i skjønnaste orden og på tirsdag var det utskrapning! Ting forandra seg fort! Neste gang kjem eg vel kje til å tru på dei at alt er i orden... gjorde forsovidt kje det denna gangen heller... hadde en dåårlig følelse!! Håper du får oppfølginga du har krav på då!... Høyrt om noken som får et eller anna tablett greier i noken veker der dei har mista mange før?!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå