Gå til innhold

Hva synes dere om disse jentenavnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan er utenlandsk så derfor noen er litt uvanlige, hva synes dere??

Arianne

Amanda

Adriana

Joann

Lismarie

Leia

Leah

Milana

Milany

Uma

Viviana

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om Leah er litt poppis syns jeg det er nydelig. Min favoritt blant dine alternativ. Du har funnet en del spesielle og fine navn, men kan ikke si jeg liker alle. De jeg liker best er Leah, Amanda, Adriana og Viviana. Syns Arianne, Milana og Uma er ok navn, men liker ikke Milany, Joann, Leia og Lismarie (Lisa Marie er mye finere).

Skrevet

Jeg elsket Adriana leeenge.. men skjønte først da jeg var gravid at det var mindre pent sammen med skikkelig norske etternavn, som både jeg og faren har. Men det er klart det nydeligste navnet om etternavnet klinger bra, noe det helt sikkert gjør her i forhold til at faren er utenlandsk osv.

ellers liker jeg Leah og Amanda.. Ariana er finere enn Arianne (høres ut som du har glemt en M foran)

Joann var for likt uttalelsen på Johan.. om det er den engelske Joanne, ville jeg fott med e'en på slutten.

Likte ikke Viviana, Uma, Milany, Milana eller Leiar. Egentlig ikke Lismarie heller.

Lykke til.. HEIER PÅ ADRIANA:)

Skrevet

Adriana

Viviana

Uma

Kjempefine

De andre var også fine, men likte disse best :)

Skrevet

Disse liker jeg:

Milana

Milany

Arianne

Viviana

Disse liker jeg ikke:

Amanda

Adriana

Lismarie

Uma

Joann (fordi det er for likt guttenavnet Johan til at jeg kan like dette jentenavnet)

De andre navnene er sånn midt på treet.

Jeg ville gått for Milana. Helt nydelig =)

Skrevet

Arianne - harry...

Amanda - pent, men også litt tyggisrosa...

Adriana - enda mer harry...

Joann - høres ut som Johan (mange uttaler det Joann)

Lismarie - lyder veldig 80-talls...

Leia - hun blir du lei a....

Leah - oppbrukt

Milana - lyder for øst-europeisk...

Milany - snodig navn...

Uma - fint!

Vivi ana - harry...

Her hadde jeg uten tvil gått for Uma eller Amanda! De andre ville jeg ikke en gang vurdert.

Skrevet

Jeg pleier å være enig med Vannmann31, men denne gang er jeg ikke helt enig.

Amanda er ikke tyggisrosa. Amanda er et ganske tøft jentenavn synes jeg! Søtt, tøft og pent. Jeg liker Amanda!

I tillegg synes jeg Viviana var ganske fint. Tror jeg liker varianten Vivianna eller Vivianne bedre.

Skrevet

det er ikke uvanlige :) for jeg er selv utenladsk.

Vil ta Uma, Viviana, Arianne og Leia. Jeg har vennina som hun heter Milana og serbisk. Milana er ikke søtt, neste formel av Milan er guttenavn.. kanskje litt bedre Milanka enn Milana..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...