Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Pappan er utenlandsk så derfor noen er litt uvanlige, hva synes dere?? Arianne Amanda Adriana Joann Lismarie Leia Leah Milana Milany Uma Viviana
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Selv om Leah er litt poppis syns jeg det er nydelig. Min favoritt blant dine alternativ. Du har funnet en del spesielle og fine navn, men kan ikke si jeg liker alle. De jeg liker best er Leah, Amanda, Adriana og Viviana. Syns Arianne, Milana og Uma er ok navn, men liker ikke Milany, Joann, Leia og Lismarie (Lisa Marie er mye finere).
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg elsket Adriana leeenge.. men skjønte først da jeg var gravid at det var mindre pent sammen med skikkelig norske etternavn, som både jeg og faren har. Men det er klart det nydeligste navnet om etternavnet klinger bra, noe det helt sikkert gjør her i forhold til at faren er utenlandsk osv. ellers liker jeg Leah og Amanda.. Ariana er finere enn Arianne (høres ut som du har glemt en M foran) Joann var for likt uttalelsen på Johan.. om det er den engelske Joanne, ville jeg fott med e'en på slutten. Likte ikke Viviana, Uma, Milany, Milana eller Leiar. Egentlig ikke Lismarie heller. Lykke til.. HEIER PÅ ADRIANA:)
Koseklompen Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Adriana Viviana Uma Kjempefine De andre var også fine, men likte disse best
huldra87 Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Disse liker jeg: Milana Milany Arianne Viviana Disse liker jeg ikke: Amanda Adriana Lismarie Uma Joann (fordi det er for likt guttenavnet Johan til at jeg kan like dette jentenavnet) De andre navnene er sånn midt på treet. Jeg ville gått for Milana. Helt nydelig =)
Vannmann35 Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Arianne - harry... Amanda - pent, men også litt tyggisrosa... Adriana - enda mer harry... Joann - høres ut som Johan (mange uttaler det Joann) Lismarie - lyder veldig 80-talls... Leia - hun blir du lei a.... Leah - oppbrukt Milana - lyder for øst-europeisk... Milany - snodig navn... Uma - fint! Vivi ana - harry... Her hadde jeg uten tvil gått for Uma eller Amanda! De andre ville jeg ikke en gang vurdert.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Jeg pleier å være enig med Vannmann31, men denne gang er jeg ikke helt enig. Amanda er ikke tyggisrosa. Amanda er et ganske tøft jentenavn synes jeg! Søtt, tøft og pent. Jeg liker Amanda! I tillegg synes jeg Viviana var ganske fint. Tror jeg liker varianten Vivianna eller Vivianne bedre.
Lejla Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 det er ikke uvanlige for jeg er selv utenladsk. Vil ta Uma, Viviana, Arianne og Leia. Jeg har vennina som hun heter Milana og serbisk. Milana er ikke søtt, neste formel av Milan er guttenavn.. kanskje litt bedre Milanka enn Milana..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå