St.Sunniva Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Kunne bare se at de hadde en type der. Er det ikke forskjell på gutte og jenteskoene?
WP-TLogPeanut Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Kjøpte til hu på 2 i dag ... det er visst ikke forskjell på jente og guttesko i de små str nei ... tror det begynte på str 25 i jentesko at de var litt annerledes?
St.Sunniva Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg kjøpte nemlig ett par i str 21, og da jeg kom hjem så jeg det sto Gudbrand nedi de, så da tenkte jeg at jeg hadde kjøpt feil...Vet du om de er store/små i str? jeg fikk ikke prøvd de på.
WP-TLogPeanut Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Synes de var helt normale i str. TL bruker 22 i sko,og disse passa perfekt. Hihi står Gudbrand nedi våre og , så jeg ikke før nå ;p
St.Sunniva Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 Hehe...da er det ikke bare jeg som ikke tenkte over det da ;-) Da får vi satse på at de passer da. De hadde jo selvfølgelig ingen i str 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå