Gå til innhold

Eggløsning etter SA

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde SA på onsdag, var 5 uker på vei. Blødde 1-2 dager. Kan jeg regne dette som en vanlig menstruasjon og forvente å få ny eggløsning 12-14 dager etter blødningens første dag (har 27-28 dagers syklus)? Eller bør jeg ha en menstruasjon før vi prøver på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Synd å høre at du mistet.

Jeg tror det er forskjellig fra person til person når du få ny eggløsning. iallefall utfra hva jeg leser av innlegg her. Jeg hadde selv en SA 1. april, var i uke 9. Men jeg tror jeg hadde en eggløsning etter 14 dager. Jeg håper iallefall det. Kansje jeg bare kjenner for godt etter. Men iallefall håper jeg at jeg kan være gravid igjen nå, men tiden vil vise det når det er tid for mens igjen i neste uke. Jeg har har lest opp til flere råd her om å vente en mens før dere prøver igjen. Men jeg tror heller på at kroppen min ordner opp selv, å at det går bedre neste gang.

Lykke til til dere.

Skrevet

Jeg har ikke hatt sa, men en ma (som etter det jeg forstår i utgangspunktet er det samme, men med den forskjellen at kroppen ikke støter bort fosteret av seg selv). Ma-en ble oppdaget i uke 11, og det ble foretatt utskrapning 10. april, altså for vel to uker siden. Jeg blødde litt de påfølgende dagene, og i går tok jeg eggløsningstest som gav positivt utslag. Det betyr at jeg er "i rute" hva angår kroppslige sykluser angår, og det er jeg kjempeglad for! Legen min sa at det ikke var noen grunn til å vente, så nå er vi i full prøving igjen. ;-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...