Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg har rotfylt en tann ferdig, men ikke lagt endelig krone..altså j har sånn midlertidig fylling som ligner på 'tyggis'. Det j lurer på er hvor lenge jeg kan gå med denne midlertidige fyllingen. Har nemlig ikke råd til å legge krone nå (må ha krone for det har tannlegen sagt..) Noen tannleger her som kan svare? Kan en sånn midlertidig fylling etter hvert lekke?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg er ikke tannlege. Men er tannhelsesekretær. Tannlegene anbefaler ikke å gå med midlertidlig fylling lenger enn 3 måneder, etter den tid blir den dårligere og kan falle ut i værstefall.
bøllesneipen Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 jeg går også med mid. fylling, og har gjort det siden like før jeg ble gravid. Jeg er 6 mnd. på veg nå, og skal til tannlegen igjenn neste uke. han ville vente til over 6 mnd. med å ta røntgen for å være sikker, selv om de fleste tannleger tar røntgen etter du er 3 mnd på veg. Uansett, han sa at det ikke er noe i veien for å gå med mid. fylling en stund derfor utsetter jeg resten av rotfyllinga til etter jeg har født, så lenge den mid. fyllinga holder...
micro91 Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 gikk me mi i 8 mnd. men jeg hadde ikkje nerver i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå