Gå til innhold

hvor mangen av dere tror dere føder i januar?

Anbefalte innlegg

først la mg si, jeg har ingen forhåpninger om noe som helst...

men det er jo like vanlig å få før termin som etter!?

(forrige gang fikk jeg 9 dager før termin...)

men det er jo så spennene for ingenting trenger å bli likt som sist...

så hva tror dere??

Fortsetter under...

jeg har termin 28 desember, men jeg har en feeling på at det blir januarbarn, men hvem vet... det kan jo bli tideligere i desember i stede.. men jeg har en følelse på januar.... men barnet skal bare komme når det vil for min del :)

hmmm :)

om jg fikk velge ville jg gått for januar...greit å være først ute...

men jg har flere som jg gikk gravid sammen md sist, som får i juli, august,september og oktober

så om jg får i des. så har vi samme skolestart!

mn jg har og venner som planlegger til nesteår...

nei dere :) dt er ei lykke at en er uvitende om framtia :oD

Annonse

Jeg tror det blir nyttårs barn på meg. Har gått over tiden to svangerskap. Den første gangen på 8 dager, den andre gangen 13 dager. Han siste ble tatt med keisersnitt 10.dager før tiden.

Jeg ønsker at det skal bli januar barn. Ser at det er lurt mtp.skolestart etc. Han minste våres blir jo bare 5,5 år, mens jentene var 6,5. Det er skikkelig stor forskjell det altså.

Men, det er jo ikke jeg som bestemmer når babyn skal ut. Så den får komme når den vil:-))

• 4 uker senere...

Har termin 17 desember så det blir helt sikkert desember barn;-) har ei på 10 som er født den 10. desember det var veldig koselig å få barn før jul. Hun har ikke klaget enda da hihi. Førstemann kom 8 dager før termin, og andre mann kom akkurat på termin dagen, jeg håper jeg ikke går over nå heller så vi kan være hjemme på julaften:-)))

Jeg har termin i begynnelsen av desember, så det er ingen sjanse for januarbarn. Sjansen er derimot stor for at det blir novemberbarn for jeg har et risikosvangerskap hvor jeg ikke får gå på overtid, men heller står i fare for å føde litt for tidlig. Har egentlig ingenting i mot novemberbarn (for jeg synes desember er en trist måned å ha bursdag i skal jeg være helt ærlig), bare den lille ikke kommer altfor tidlig. Det viktigste er jo at alt er i orden.

Jeg har termin 26 desember, men håper vel egentlig at babyen venter til januar så det ikke blir midt oppi julen. Både mamma og storesøster fikk sin første 2 uker på overtid, så jeg får håpe jeg følger familietradisjonen ;o)

Annonse

Jeg skal til legen for første sjekk på fredag, kjempespent hvilken termin jeg får. de forskjellige babysidene viser fra 26 -29 des etter utregning fra siste mens. jeg har to fra før, (3 og 4 år), og gikk 5 dager over med begge. håper det nå også, vil gjerne spiren skal være størst istedenfor minst i klassen...

Født før termin to ganger, så tror nok det blir desemberbarn ja.

Må flire litt av de som har termin i slutten av desember, og som ønsker at det skal bli januarbarn. Tror nok de ser litt annerledes på det i desembermåned:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...