Gå til innhold

Er det noe som kan tas<7gjøres for å slippe å dra på sykhuset for abort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neineinei!!! ikke tenkt tanken på det en gang! du kan få infeksjoner, og det kan være du ikke får ut alt! kontakt legen din å få en henvisning heller!

Skrevet

Abortpille før uke 9.....

Skrevet

men den abortpilla må du ta på sykehuset, du 0723 ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på,den pilla MÅ du ta på sykehuset

Skrevet

Hei! :)

Du kan dra på sykehuset å ta den første pillen, så komme inn igjen å ta vaginatorene som setter i gang aborten dagen etter, så kan du dra hjem å la aborten skje hjemme.

Hvorfor ønsker du ikke å dra på sykehuset?

Skrevet

PS: Hvis det er at kjenner noen som jobber på sykehuset som du er bekymret for, så er det fritt sykehusvalg i Norge, slik at du kan velge å dra til et annet sykehus for å få utført inngrepet.

Lykke til, og håper at det går bra med deg. :)

Skrevet

Det var da en voldom reaksjon anonym, jeg utdypet vel ingenting, selv om jeg vet at abortpilla må tas på sykehuset. svarte ganske enkelt og greit på spørsmålet til HI

Skrevet

Ikke prøv å ta abort selv. Som tidligere sagt, det må gjøres medisinsk el kirurgisk, og riktig så alt kommer ut.

Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å være på sykehuset under aborten (medisinsk før 9 uke), fordi får du smerter, så er det sykepleiere som kan gi deg smertestillende etter ditt behov, drar du hjem kan du risikere å ligge alene og få veldig vondt.

Det er ikke så skummelt som man kan tenke seg, men det kan gjøre vondt (varierer nok fra person til person) men det er faktisk veldig betryggende med helsepersonale som kan være der for deg, rundt seg. Dessuten er de hyggelige på A-hus :) Ta med deg en person som kan være med deg også, det gir god støtte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...