Gå til innhold

da blir det skanning 28 april.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og forhåpentligvis inseminasjon 1,2 eller 3 mai :) såå glad mensen kom den dagen den skulle!! håper alt ser bra ut og at jeg kan lykkes på 2 forsøk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi 2 :o)

Skal også til ul 28 april og inseminasjon om ei god uke til...

Lykke til.. :o)

Skrevet

så bra :0) må holde meg oppdatert om når dere skal da :) kanskje vi er der samme dag?

lykkeønskninger fra meg også :)

Skrevet

Det var bra! Ønsker deg lykke til med forsøk nr.2!

Skrevet

Hei!

Skal ha mitt første forsøk i mai. Det blir sannsynligvis helgen 2,3 eller 4 mai. Er veldig spent. Skal denne uken ta HSG. Ser frem til det er overstått, er veldig glad jeg rekker det før første forsøk.

Ses gjerne i DK da :-)

Monica

Skrevet

Er det maigaard du også skal til??

Spennende detta,men så er det 2 nye uker etter inseminasjonen for å vente på å ta en test for¨å se om vi endelig har blitt gravid...

Skal holde deg oppdatert.... Du må også holde meg oppdatert...

Skal bli spennende å se hvor mange egg jeg har...

Skrevet

ja, vi må holde hverandre oppdatert :) det er en spennende tid og vi krysser fingre og tær alle mann for at det skal bli en positiv test for oss. blir mye venting i en sånn prosess.. men ikke mye å gjøre med det! vært koselig å møtt noen i køben som er der samtidig. jeg skal til nordica :)

Skrevet

Lykke til!!!

Skal forhåpentligvis også insemineres på samme tidspunkt! Dette er min første gang og jeg er veldig spent.Satser på at ultralyden ser bra ut til uka, da reise og overnatting er reservert (men ikke betalt ennå;))

Skrevet

Hvordan gikk det for deg på scanning idag?

Mine egg (hadde 4) var bare blitt 10mm,så nå er det sprøyter i 3 dager,og ny kontroll til fredag....

Søren au at jeg ikke fikk resept på di sprøytene når jeg fikk pergoen,men godt jeg slipper å måtte vente en hel mnd iallefall!!!

Så da blir danmarksturen utsatt i en liten uke....

Håper det gikk bedre for din del... :o)

Skrevet

Lykke til!!!

Jeg har satt siste sprøyten idag og krysser fingrene for at alt ser bra ut når jeg skal til scanning imorgen tidlig. Var litt anderledes fordi jeg fikk pergo og puregon samtidig, skulle bruke pergo først i fem dager så puregon i tre dager. Satser på at det blir inseminasjon på onsdag 30.

Blir spennende og følge med her, og jeg håper det blir mange xxxxx.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...