Gå til innhold

nå kan jeg telle timer =)

1+2=3barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll i dag 38+5.. hadde 3 cm åpning og ble strippet.. men ser ikke ut til å hjelpe.. har bare maase kynnere og maserier.. hehe de vil ikke ut... ene jenta ligger med hode ned mens andre ligger på tverr.... så da kan jeg begynne å telle timer.. blir satt i gang om ikke de er kommet til onsdag kl 8 om morgenen... så da kan jeg telle timer til jentene mine kommer til verden...

fikk panikk etter kontrollen.. plutselig ble alt så virkellig.. nå skal det skje.. fikk kjempe dårlig samvittighet ovenfor guttungen på 3.. vil ikke reise i fra han.. er så redd han skal føle seg tilsidesatt eller glemt.. han er gullet mitt og jeg er livredd han skal bli såret.. uff..

men ser fram til jentene kommer og vi gleder oss masse.. men kjenner panikken i kroppen.. nå er det bare 1 dag igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10, 9, 8, 7....

Lykke til!! :-)

Skrevet

Så herlig! Skal krysse fingrene for at alt går fint med å få jentene ut. Tror nok at gutten din klarer seg veldig bra, men jeg skjønner deg godt. Jeg begynner også uroe meg over å være borte flere dager fra min datter når jeg skal inn.

Lykke til med alt!

Skrevet

Masse lykke til. Vi får håpe det kommer igang av seg selv, det er vel tross alt det beste.

Gutten din på tre blir sikkert tatt veldig godt hånd om av andre, men jeg sjønner poenget. Litt vanskelig å vite hvor mye de egentlig forstår på den alderen, også.

Venter spent på å høre hvordan det har gått ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...