Gå til innhold

Helt svak strek på 17. rugedag .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet først positivt. Men blødde litt i noen dager og hadde vondt... Hcg i blod steg fra 79 til 192. Ikke mer brunt el rødt slim. Jeg føler meg gravid. Øm i puppene, litt svimmel når jeg reiser meg fort, trøtt og kan sovne på sofaen. Jeg var altså ganske optimistisk når jeg nå nettopp skulle ta gravi test. Men streken har ikke blitt noe sterkere. Svak rosa farget strek, mens kontroll streken er mørke lilla.

Jeg er ganske sikker på at dette ikke er bra. Noen av dere andre med innsetting rundt 3. april som har testet i dag?

Andre som husker hvordan streken var på 17. rugedag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Det kommer så an på hvilken test man tar. Men mener at testen min var ganske tydelig på rugedag 17.

Har du ikke tatt ny hcg-test?

Skrevet

Jeg testet med Quick Respons idag den er ihvertfall kjøpt på apoteket. Tror den burde vært ordentlig sterk idag.

Riksen sa jeg skal ta ny blodprøve på torsdag el fredag, så jeg venter på å få blodprøverekvisisjonen tilsendt.

Skrevet

QR testene er hvertfall generelt tregere enn cb-testene... sist gang jeg var gravid testet jeg positivt med cbdigital på rd11, mens det tok nesten en uke til før jeg testet positivt med qr... av en eller annen grunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...