Lisa78 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Er det noen som vet om det er normalt å småblø etter mensen mens man går på synarela? I en normal syklus spotter jeg noen få dager før mens, og aldri etterpå. Nå mens jeg går på synarela var spottingen før mens så og si fraværende, men nå i etterkant har det vart i dagevis. Jeg blir litt urolig og lurer på om det er greit å begynne på sprøytene mens jeg fortsatt blør litt.
Tasim Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hei sann Jeg hadde akkurat det samme. Det var visst helt normalt å bø etter at du er ferdig med mensen. Hos meg sluttet blødning, men kom tilbake i sporform. Og ja... du skal begynne på sprøyter selv om du blør. jeg fikk beskjed om det. Og har nå tatt ut egg og fått det satt inn. Lykke til... klem
Lisa78 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Takk, takk Det er helt utrolig hvor lenge og hvor mye jeg kan gå å gruble nå i denne perioden, og det var deilig å høre at dette er helt normalt
Tasim Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Hei igjen Ja jeg vet... det er ganske utrolig hvor mye vi klarer å psyke oss opp eller ned. Men du må bar spørre og lure. det er bedre å være sikker enn å gruble seg ihjel. Jeg var nok en av de som ringte klinikken i hytt og pine. Men som du sier, det er mye vi lurer på. Og all grublingen i tillegg til all spenning er også helt normalt. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå