Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er normalt å småblø etter mensen mens man går på synarela? I en normal syklus spotter jeg noen få dager før mens, og aldri etterpå. Nå mens jeg går på synarela var spottingen før mens så og si fraværende, men nå i etterkant har det vart i dagevis. Jeg blir litt urolig og lurer på om det er greit å begynne på sprøytene mens jeg fortsatt blør litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sann

Jeg hadde akkurat det samme. Det var visst helt normalt å bø etter at du er ferdig med mensen. Hos meg sluttet blødning, men kom tilbake i sporform. Og ja... du skal begynne på sprøyter selv om du blør. jeg fikk beskjed om det. Og har nå tatt ut egg og fått det satt inn. Lykke til...

klem

Skrevet

Takk, takk :) Det er helt utrolig hvor lenge og hvor mye jeg kan gå å gruble nå i denne perioden, og det var deilig å høre at dette er helt normalt :)

Skrevet

Hei igjen

Ja jeg vet... det er ganske utrolig hvor mye vi klarer å psyke oss opp eller ned. Men du må bar spørre og lure. det er bedre å være sikker enn å gruble seg ihjel. Jeg var nok en av de som ringte klinikken i hytt og pine. Men som du sier, det er mye vi lurer på. Og all grublingen i tillegg til all spenning er også helt normalt. Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...