Gå til innhold

Siden jeg er ny her så hadde det vært kjekt å høre når dere andre har termin, og gjerne hvor dere kommer fra

Mamman til M&E

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei og velkommen hit.

Jeg bor i Stavanger og har termin 7. august. Det blir nok et julibarn på meg allikevel fordi jeg blir enten satt i gang 2-4 uker før tiden eller får keisersnitt. Jeg har to barn fra før av som er 10 år og 7 år.

Hei, og velkommen!

Jeg er førstegangsfødende, og har termin 10. september.

Bor i Sandnes, men holder på å bygge hus på Klepp st., så det blir flytting like opp under fødselen... Puh!!!

Annonse

Hei

Jeg bor i Stavanger,er 38 år (må skrive det så lenge jeg kan*ler*) og har termin 10 august. Jeg har to fra før,ei stor jente som blir 19 år i juni og en gutt som er født i slutten av november 06.

Langt sprang mellom de to første og så bare 20 mnd på de to neste.

Jeg har termin 6 august og kommer fra Oslo. Dette blir nr 3 for meg har to gutter på 6 og 9 år fra før. Denne gangen ble det en veldig uplanlagt men kjempevelkommen liten jente. Jeg skal etter planen føde på Ullevål.

Annonse

Hei..

Jeg er snart 40 og venter mitt 4.barn, har to gutter på 10 og 17 og ei jente på 15. Termin 30.mai, men skal ta ks 21.mai.. Det blir en liten gutt denne gangen og...

Lykke til med svangerskapet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...