Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hei:) Lurer på om du kan se noen graviditet på meg, evt når?? Er veldig spent.... fødselsdatoen min er 030775. Jeg har ingen barn fra før....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 får opp en sommerfølelse her..så i løpet av sommeren.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 det var litt artig, for barnigjen svarte juni eller juli.... det er mye somtyder på at jeg kan glede meg ja:) ser du noe kjønn da? Du får ha lykke til med fødselen:), og tusen tusen takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Hei Aurora:), hvordan går det med deg? Kanskje fødselen er igang nå? Ønsker deg lykke til. Hvis du fortsatt venter, så tenkte jeg å spørre deg om en ting til, som jeg glemte igår.... vil svangerskapet gå bra, og vil barnet være friskt?? Og ser du om jeg får flere barn, eller blir det med den ene??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Hei,går bra her.Vært på sykehuset og blitt strippet og modnings/føde akupunktur så nå er vi hjemme og venter...skjer det ingenting innen en uke har jeg ny legetime til og ta vannet.Alt kommer til og gå bra,ser ingenting med svangerskapet.Sjer ut som du kommer til og få to barn.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 hei igjen:) Ja ja, da får du bare være tålmodig, men det er vel ikke så lett;). Krysser fingrene for at det skjer noe snart da:) Takk for svar fra deg:) Ser du forresten om barna kommer tett??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 ja de vil bli tette ja..mulig 16mnd mellom.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Oioioi:), det var tett ja;), ser du kjønn på nummer to da?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 :):), spennende!!!! lykke til Aurora, krysser fingrene for at du blir mamma iløpet av det neste døgnet;).....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 hei Aurora:) Er du oppegående enda? Tenkte bare å fortelle deg at 0406 har spådd meg gravid juni,juli og med GUTT........ så nå er dere tre stk som har spådd dette, og ikke nok med det, det kom også opp at jeg får to barn ganske tett(ca 2 år), og at nummer to er jente:) Da krysser jeg fingrene for at du slipper å spise mer kanel...... Klem
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 ja du spådde forresten mulig en jente på første barnet, men resten stemmer med det de andre har spådd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå