Gå til innhold

Oslojente ca termin 17. desember - Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Oppdaget først forumet her i dag! Kjekt at det er opprettet eget forum for oss med termin i desember :)

Har forresten begynt å bli tjukk rundt magen. Sikkert bare luft da, men jeg har problemer med å lukke buksene mine om kvelden etter jeg har spist. Andre som har samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Jeg er også oslojente, har termin rundt 26 des, skal til legen nå snart så får nok en mer konkret dato da.

Er ganske så oppblåst i magen jeg også, men nå har vi ihvertfall en god unnskyldning, så nå er det bare å slippe magen ut....hihi!

Klem

Skrevet

Oslojente her også! Termin 13 desember.

Du får titte på tråden for treff for oss i oslo! Er snakk om å få til noe når alle er kommet over 3 mnd!

Skrevet

Hei!! Jeg er også Oslojente (82-mod, opprinnelig fra Stavanger da). Gleder meg til vi kan treffes til sommeren :).. Kjekt å høre om andre i samme situasjon. Kan ikke si jeg har så mange venninner rundt meg som er i barnetanker, så det er herlig å komme inn her å lese litt fra dere :)

klem!

Skrevet

Jeg bor i Oslo, har termin ca 15 des. Opprinnelig så er jeg også fra Stavanger. Men uannsett, gleder meg masse til å møte dere i Juni=)=)

Skrevet

Så koselig at det er så mange av oss =)

Meld dere på BMI-treffet på aker brygge, så kan vi møtes alle sammen ;)

Skrevet

hei:)

Er oxo fra oslo å har termin 15 des.:)

Jepp kjenner igjen de bukseproblemene ja:) Men er jo med god grun da:D

Skrevet

bor 40 minutt unna oslo

Termin 13.desember om jeg går etter 40 uker.

Til legen for og få det konstantert imårra.

Skrevet

Så koselig! Ja, kanskje jeg blir med på BIM treff :)

Blir spennende å følge med dere i tiden som kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...