Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 egg ble tatt ut, og jeg er selvfølgelig superfornøyd!!!

Det gjorde drit vondt, som sist......au... Men vi må jo lide litt for dette.... Har slappet av litt på hotellet, men har kommet meg litt ut også, så vi har kost oss litt på cafe i det strålemde været. Nå har jeg hvilt litt igjen. Merker stoooor forskjell når de tar ut flere egg, enn da jeg bare hadde ett egg alle gangene i Danmark..... da kunne jeg jo løpe rundt etterpå.o) Så nå er det bare å krysse ALT! De ringer imorgen og forteller hvor mange som har blitt befruktet, så blir det innsetting på onsdag.

Vilpa:Tusen takk for tipset ang akupunktur, har fått time på Avaldsnes fysioterapi imorgen:o)

klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, kjæreste Brumm - dette var jo faaantastiske nyheter ;)

Krysser fingrene for at eggene er av super kvalitet, og at du kan få verdens beste bursdagsgave i år ;)

(synd at du fikk så vondt, men som du sier så er det verdt det hvis det lykkes..)

Maaange klemmepåklemmer fra meg

Skrevet

Grattis Brumm :o)

Nyt det gode været-

og det gode resultatet !

Skrevet

Det er fantastisk:-)

Det må jo bare bli egg tilbake! Lykke, lykke til!

klemmer

Skrevet

Hei Brumm

Så utrolig bra at du fikk ut så mange egg da... HURRA. Selv fikk jeg ut 14. Var så overlykkelig. Og helt enig.. det er jo så vondt. Jeg har ennå litt vondt og nå har det gått snart en uke siden uthenting. Krysser alt for deg. Lykke til.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

kjempebra med 9 egg ut da Brumm!

Nå får vi krysse alt som krysses kan for at du får en spire som klamrer seg fast :-)

Klæm

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Ja jeg er kjempe glad!

klem

Skrevet

Grattis Brumm!! Det var vanvittig mange ut! Kanskje det blir en haug på frys til å med! Nyt de gode nyhetene, så skal jeg krysse fingre for deg alle dagene fram til testing!

Skrevet

Så flott antall egg da. Håper de deler seg fint og at gullegget blir satt inn om noen dager.

Skrevet

Så flott Brumm.

Håper du får gode nyheter i dag og at innsettingen går strålende i morgen.

Klem

Skrevet

Å så gode nyheter Brumm:o)!!!!

Med 9 egg er det masse håp, i bøtter og spann;o).

Så herlig at du koser deg og slapper av, det er viktig tror jeg. At man ikke bare stresser avgårde igjen etterpå.

Er enig i at det er vondt å hente ut egg, spesielt første uttak gjorde det skikkelig vondt. Ved andre uttak fikk jeg dobbel dose med morfin og da gikk det mye bedre:o), var helt salig en liten stund etterpå.

Nå er jeg super spent på hvordan det går for deg idag,

krysser fingre for at alle eggene er av super kvalitet!!!!!

Klem

Skrevet

TUSEN TAKK!!!!!!!

6 egg er befruktet!!! Så da blir det nok 2 egg inn imorgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...