HelenFlores Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hei jenter, hadde vært kjekt å få kontakt med andre som har opplevd at barnefar er blitt utvist. Dele erfaringer og hjelpe hverandre gjennom det virrvarret systemet er.. Send meg gjerne en PM om dere ikke vil utlevere dere her i forumet...
Rekyl Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hei! Jeg driver en informasjonsside om utvisning på nettet som heter www.rekyl.org. Rekyl er en frivillig organisasjon som jobber for å synliggjøre konsekvenser av utvisning spesielt med hensyn til barns rettigheter. For å gjøre dette er vi avhengige av at personer som er berørt av utvisning er villig til å bidra med å fortelle sine historier til oss så vi får registrert disse og hjelpe til med å synliggjøre konsekvensene. Jeg håper alle dere som leser inlegget og som kjenner noen som er berørt av utvisning vil tipse dem om våre sider. www.rekyl.org Vi har egen medlemsblogg for dem som er medlem i tillegg til den åpne bloggen http://rekylblogg.active24blog.com/ Vi samarbeider også med andre organisasjoner ved behov vedrørende utvisning. Med vennlig hilsen Regine Rayani Daglig leder i Rekyl
Bare oss to <3 Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 hei har din mann dratt eller har han fått vedtak om utvisning? vi venter på endelig svar.
mamma06*gullimagen Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 uff, jeg er i samme situasjon.. pappaen er utvist, men han har ikke forlatt landet enda.. venter bare på at han må reise hjem...
cynthia Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Hei:) Er også i samme situasjon. Pappaen er utvist for 5 år, har snart gått 2, 5 år siden han dro. Utrolig slitsomt å kjempe mot udi...Vi har en snart 3 år gammel sønn sammen.
Sivlil75 Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Jeg sitter også i samme situasjon. Mannen min er fra Kuristan Irak. Og vi har en sønn på 14 måneder. han er utvis i 2 år. Pga av alle frustrasjoner og depresjon fant jeg ut at jeg må ta i ett tak. UDI kan ikke få fortsette og amputere familier på denne måte pga små brudd på Utlendingsloven. Derfor har jeg laget bloggen Kampen mot UDI (www.kampenmotudi.blogspot.com) Vil du være med i kampen? Skriv din historie og send meg en mail: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå