Gå til innhold

Alle Leanderene, Krisanderene og Carosanderene er dømt til å bli...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår ikke poenget med å bringe dette opp hver eneste dag. Tror folk har forstått at det er mange som ikke liker disse navna. Carosander er dessuten ikke så galt. Finnes mange navn som er mye verre, men smaken er som baken. Jeg syns navn som Olaug, Olga, Inga, Paula, Fritjof, Gunnar, Rolf osv er helt forferdelige, men gidder ikke å henge de ut hver dag fordi om. Syns dette barnslige tullet må ta slutt.

Hvis du er så uvitende at du virkelig tror at et navn vil avgjøre om du er homofil eller ikke syns jeg ikke du har noe her å gjøre. Det er dessuten ikke noe å galt i å være homo. Trodde folk her er voksne nok til å komme over uthengningen av homofile. Carosander er iallfall ikke et jentenavn og ville aldri tenkt på det som noe annet en et guttenavn. Syns foreldrene hans har en fin begrunnelse for navnevalget.

Helt enig med Anonym 19.08! Dette er barnslig og latterlig! Og det har ingenting med navnet og gjøre om man blir homofil eller ikke. Jeg skal være ærlig og si at noen navn synes jeg er mer "pinglete" enn andre, men jeg henger dem ikke ut her fordet. Og jeg syns absolutt at Carosander er guttenavn! Hvis ikke folk har bedre ting og gjøre enn og drive og hakke på Carosander og komme med slikt vås, så syns jeg at de burde bli mer voksen, slutte og være på navnedebatten, og finne seg en annen hobby.

He he he, for hver gang disse navnene blir gjentatt her i dette forumet, så blir jeg mer og mer vant til dem. Tror ikke jeg ville reagert engang om jeg traff noen med disse navnene i virkeligheten.

Mye større sjanse for at noen av guttene som heter Matias, Jonas, Markus, Aleksander eller Lukas blir/er homo, uten at navnet i utgangspunktet har noen betydning da.

Annonse

Det er mange navn som blir diskutert her inne som jeg aldri ville brukt på mine barn selv, men jeg ser ingen grunn til å rakke ned på alle som har en annen smak enn meg selv likevel.

Slutt nå. Det er ikke morsomt. Det er bare flaut. Skulle ikke tro dette var et forum for voksne mennesker. For jeg antar at det er det, man bør vel ha vokst av seg slike barnslige mobbefakter før man er gammel nok til å få barn selv?

Unødvendig innlegg rett og slett. Slutt å mobb!!!! Navnet bestemmer ikke om en person blir homo eller ikke. De jeg kjenner som er homo heter Thor Henrik, Tor Erik, Kristoffer, James og Steffen.

• 1 måned senere...

Joda, Carosander er et guttenavn, er registrert i Folkeregisteret det :-) og hver gang du og andre tullinger henger det ut her inne, så er det som ei anna her sier, hun blir mer og mer vant til det for hver gang hun ser det. En dag er det allment akseptert.

Og om vår kjære Carosander skulle vise seg å forelske seg i gutter så er jeg like glad for det, som at han skulle forelske seg i jenter....bare han blir forelska og finner en å være glad i. Det er det aller viktigste.

Gå og grav deg ned HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...