Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Det heter vår lille gullgutt. Storesøster heter Anna Sophie. Hva synes dere om navnet?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Først vil jeg si at Anna Sophie er kjempefint! Dette navnet vurderer jeg selv, som oppkalling :-) Lucas synes jeg er et tøft navn! Karsten er jeg ikke så glad i. Synes Karstein er hakket finere. Kombinasjonen Karsten Lucas er noe jeg må tygge litt på. Hadde jeg kjent lillegutten så hadde jeg nok vent meg til navnet etterhvert ;-) Det er ikke det verste jeg har hørt, men som sagt må jeg tygge litt på det.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Må være ærlig å si at kombinasjonen var tungvindt. Syns ikke den kombinasjonen var bra nei.
E n d e l i g Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg ville valgt Karsten Lukas eller Carsten Lucas. Pussig å blande, synes jeg!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Ville valgt Karsten Lukas. Synes det var et tøft og pent navn. Anna Sophie er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Karsten er tøft! Lucas er stadig framme her på siden, så det er nok ganske vanlig nå. Dessuten syns jeg ikke de passer sammen. Anna Sophie er nydelig!
Vannmann35 Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Anna Sophie var nydelig :-) Karsten Lucas synes jeg bare var rart. Dvs. begge navnene er fine hver for seg, men jeg synes ikke de passet sammen - to helt ulike genre + at jeg er enig med hun som sier at det burde vært enten Karsten Lukas eller Carsten Lucas, så det var litt konsekvent i alle fall.
Gulp Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Karsten Lucas var flott, syns jeg! Ville også skrevet det sånn. Sjelden kombinasjon, men syns de passet sammen. Begge er jo gamle, og sterke, navn. Bra valg:-) Anna Sophie var forresten kjempefint, det også.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Sorry, ikke fint. Navnene passer ikke sammen en plass.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Guttenavnet altså. Jentenavnet var ok
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Karsten Lukas likte jeg veldig godt! Syns ikke det var tungvindt i det hele tatt, syns det var en fin klang. Et av de finere dobbeltnavnene jeg har sett her inne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå