Gå til innhold

Karsten Lucas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det heter vår lille gullgutt. Storesøster heter Anna Sophie. Hva synes dere om navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vil jeg si at Anna Sophie er kjempefint! Dette navnet vurderer jeg selv, som oppkalling :-) Lucas synes jeg er et tøft navn! Karsten er jeg ikke så glad i. Synes Karstein er hakket finere. Kombinasjonen Karsten Lucas er noe jeg må tygge litt på. Hadde jeg kjent lillegutten så hadde jeg nok vent meg til navnet etterhvert ;-) Det er ikke det verste jeg har hørt, men som sagt må jeg tygge litt på det.

Skrevet

Må være ærlig å si at kombinasjonen var tungvindt. Syns ikke den kombinasjonen var bra nei.

Skrevet

Jeg ville valgt Karsten Lukas eller Carsten Lucas. Pussig å blande, synes jeg!

Skrevet

Ville valgt Karsten Lukas. Synes det var et tøft og pent navn. Anna Sophie er nydelig.

Skrevet

Karsten er tøft! Lucas er stadig framme her på siden, så det er nok ganske vanlig nå. Dessuten syns jeg ikke de passer sammen.

Anna Sophie er nydelig!

Skrevet

Anna Sophie var nydelig :-) Karsten Lucas synes jeg bare var rart. Dvs. begge navnene er fine hver for seg, men jeg synes ikke de passet sammen - to helt ulike genre + at jeg er enig med hun som sier at det burde vært enten Karsten Lukas eller Carsten Lucas, så det var litt konsekvent i alle fall.

Skrevet

Karsten Lucas var flott, syns jeg! Ville også skrevet det sånn. Sjelden kombinasjon, men syns de passet sammen. Begge er jo gamle, og sterke, navn. Bra valg:-)

Anna Sophie var forresten kjempefint, det også.

Skrevet

Sorry, ikke fint. Navnene passer ikke sammen en plass.

Skrevet

Guttenavnet altså. Jentenavnet var ok

Skrevet

Karsten Lukas likte jeg veldig godt! Syns ikke det var tungvindt i det hele tatt, syns det var en fin klang. Et av de finere dobbeltnavnene jeg har sett her inne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...