Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Heisann. Jeg var der i dag og skulle ta utt det ene egget. Nå har det seg slik at han tok ut 2 egg, hvor han ikkke var sikker på om det ene var godt nok, men han ville vertfakk prøve. Kvaliteten har jeg ikke peiling på, kan de vite det da? uansett skal jeg høre fra de i 10 tiden i morgen. Jeg valgte selv og ikke ta morfin i frykt for å bli kvalm, så jeg fikk paracet, 2 voltaren og lokalbedøvelse. Jeg holdt på å forsvinne da jeg fikk lokalbedøvelsen. Mistet høreselen, svimmel og mistet følelsen i leppe og hals. men det gikk bra det også. Nå håper jeg bare at dett gjør susen. Han sa at dersom vi ikke lykkes nå så vil han prøve noe annet på meg da han ikke var fornøyd med at det ble så lite egg
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Åååh håper begge eggene blir befruktet, selv om det ene kanskje ikke var godt nok. Krysser fingrene for deg. Håper du kommer til 1. trimester på dette forsøket. Jeg ble jo gravid på siste pergo pp før ivf søknad! Nå er det din tur til å ha hellet med deg! Klem fra meg og spiren
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Ett egg er befruktet, så vi skal ta det inn i morgen om det fortsatt ser greit ut da. Jeg er veldig spennt og redd fordi at det ikke sikkert det er av bra kvcalitet pga problemet mitt. Jeg håper at det deler seg fint.
Hemmeline Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Krysser fingrene for deg Tryne!!! Har tenkt masse på deg!
rampejenta - ny spire Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 krysser alt jeg greier å krysse for at dette skal bli ett nydelig lite barn eller to
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2008 Var der på klinikken i dag. jeg hadde jo bare ett egg som ble befruktet av totalt 2. Det var egentlig bare 2 delt i dag, men delte seg i 3 rett før innsetting. Klarer ikke helt å være optimistisk her siden det burde vert 4 delt. Så nå kommer 2 lange uker. Jeg her helt sjelven av den bricanylen (vet ikke hvordan det skrives), ble jo helt matt i hele kroppen. Om det ikke går for oss denne gangen, så er vi nødt til å endre planene da det ikke kommer noen særlige egg
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Tenker masse på deg, og håper av hele mitt hjerte at det delte deg til 4 rett etter innsettninga. Og håper at du får en positiv test om et par uker, og at du blir mamma igjen om 8,5 mnd Stoooor klem fra meg og spiren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå