Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 var det deg som lå rett frem når man kom inn døren?? Lyst hår? uansett, hvordan gikk det. her er min oppdatering: Jeg var der i dag og skulle ta utt det ene egget. Nå har det seg slik at han tok ut 2 egg, hvor han ikkke var sikker på om det ene var godt nok, men han ville vertfakk prøve. Kvaliteten har jeg ikke peiling på, kan de vite det da? uansett skal jeg høre fra de i 10 tiden i morgen. Jeg valgte selv og ikke ta morfin i frykt for å bli kvalm, så jeg fikk paracet, 2 voltaren og lokalbedøvelse. Jeg holdt på å forsvinne da jeg fikk lokalbedøvelsen. Mistet høreselen, svimmel og mistet følelsen i leppe og hals. men det gikk bra det også. Nå håper jeg bare at dett gjør susen. Han sa at dersom vi ikke lykkes nå så vil han prøve noe annet på meg da han ikke var fornøyd med at det ble så lite egg
Brumm Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hei!!! Ja det var meg! Regner med det var deg som lå nr to når man kom inn? Tenkte det var deg da jeg hørte du hadde to egg. Mente du hadde skrevet det var ett du hadde, så tenkte du var heldig som fikk ett til! Gratulerer så mye!!! Jeg reagerte helt likt som deg da jeg fikk lokalbedøvelsen. En merkelig følelse. Plutselig forsvant hørsel og alt, og jeg var helt nummen, raet og borte i kroppen. Akkurat som jeg plutselig bare "svevde" bort. Hvordan ble du stimulert, siden han ikke var helt fornøyd med 2 egg? Trenger bare ett gullegg, så satser på at det er det du har fått. Hvor bor dere når dere er her? Eller drar dere hjem? Ja nå må vi krysse alt og satse på bra befruktning og deling:o) klemmer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg krysser alt jeg har for dere begge hausken jentene nå. ) Klemmer !
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 jeg turte ikke si så mye til dg da jeg var usikker på om det var dei eller ikke:). Høres ut som du fikk samme reaksjon som meg ja, var sikkelig ubehagelig. Jeg hadde i utgangspunktet bare ett egg. Fikk telefon i dag at det ene var befruktet, så vi skal ta det inn i morgen om det fortsatt ser greit ut da. Jeg er veldig spennt og redd fordi at det ikke sikkert det er av bra kvcalitet pga problemet mitt. Jeg håper at det deler seg fint. Hvor mange egg hadde du og hvordan har det gått med befruktningen?
ArveSølve Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hei Brumm og Tryne. Jeg hadde uttak mellom dere to. Jeg låg nærmest døren :-) Fikk ut 8 egg. 4 er befruktet :-)) Skal sette tilbake kl. 09.50. Ser dere sikkert i morgen. Gratulerer med egget ditt Tryne :-)))))))))))))))))))) Håper det har gått bra med deg også Brumm.
Brumm Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Lurte på om det var deg tryne, men syntes det hadde vært litt flaut og spørre om det var du som var "tryne", om jeg skulle ha tatt feil, hehe. Så bra det var blitt befruktet da!!! Gullegget!!! Har hørt det blir babyer av både 2delte som 8delte, så tror ikke det har så mye å si. Det fortsetter å dele seg hele tiden. Gratulerer med dine egg også ArveSølve! Ja da sees vi imorgen alle tre! Jeg skal sette inn kl 10. Av de 9 jeg tok ut, ble 6befruktet, så er kjempe fornøyd!!! Da er det bare å krysse alt for at det blir 3 babyer av de eggene de setter tilbake til oss 3 imorgen!! ArveSølve, dere setter vel inn 2 om de er ok? Vi gjør det:o) klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2008 da var det dere to jeg sa lykke til til da;) Men jeg husker ikke ansiktene deres, så ikke bli fornermet. Vi skal sette inn egg ganske rett etter hverandre vi da. Er litt redd at det eneste egget jeg har skal stoppe opp i utviklingen til i morgen. Synes ikke at det er noe kjekkt å ha så vanvittig lite egg. rart å tenke på at jeg lider av det samme problemet som de som er 20 år eldre enn meg. men slik er livet. Vil vertfall ønske dere lykke til. Men jeg lurer på en ting. Hva skjer i morgen, hvor lang tid tar det, og når kan vi gå hjem etter innsetting?
ArveSølve Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Hei Tryne. Husk å ta medisinen til rett tid slik at livmoren din slapper av. Selve innsettingen går fort. Etterpå skal du ligge litt før du reiser. Jeg tar med meg progestanen slik at jeg kan ta de mens jeg hviler. Alt i alt så trenger du somregel ikke være der enn ca 45 min. Hvis alt går greit. Lykke til i morgen. Hei Brumm. De må sette inn så mange som de vil. Jeg har alltid hatt 2 tilbake. Tar gjerne 3 jeg. :-))))))))))))))))))))) Gratulerer med dine 6 egg. Lykke til i morgen.
Brumm Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Ja da var det dere to jeg sa lykke til til og! Det tar ikke lang tid som ArveSølve skrev. Tidligere har jeg dratt med en gang jeg. Eller jeg har jo hatt akupunktur på kinikken, så ligget der da. Nå skal jeg til akupunktur på Avaldsnes, så regner med jeg kan dra med en gang. Tror en får progesteron der? Det gjør ikke vondt, og alt er over på 1minutt! Hvor mange forsøk har du hatt ArveSølve? Har sikkert lest det tidligere, men hva var ditt problem Tryne? husker ikke jeg.... Lykke til begge to!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2008 kopierer det jeg skrev i ett annet innlegg: han sa at vi måtte prøve noe annet neste gang om jeg ikke ble gravid. jeg vet hva som er problemet ja. jeg har en unormal tisltand for min alder. det sies at jeg faktisk er på vei inn i overgangsalderen allerede. Da jeg var 18 år fikk jeg vite at jeg hadde høye FSh verdier. dette tyder på lite eggreserver og dårlig kvalitet. det forsåvidt ikke så mye å gjøre med det, men vi klarte jo faktisk å få en jente etter 2 årsprøving. har nå prøvd 1,5 år på nr.2. desverre haster det for vår del, da jeg snart ikke har flere egg og tilstanden min blir berre dårligere. Kjipt å¨tenke på at jeg er på vei inn i overgangsalderen og snart er tom for alt som heter egg:( . Det som sjokkerte både meg og Jon, er at jeg har aldri hatt så lite egg. da jeg var på UL i nbormale sykluser så har jeg alltid hatt rundt 10 egg tilsammen 8selvfølgelig små egg9, men denne gangen hadde jeg jo bare 3 tilsammen, 2 ble tatt ut, men kun ett var i en optimal størrelse. uansett så har jeg også lave østradiol verdier, kanskje antistoffer som gjør at jeg skyv er vekk eventuelle foster, ustabilt stoffskifte. Må legge til at datteren jeg nå har holdt på å dø i magen min pga morkakeforkalkning. Så dersom jeg blir gravid nå så skal jeg gå på klexane og albyl e svangerskapet ut. uansett så er løpet kjørt for oss om vi ikke klarer det på disse 3 forsøkene
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2008 takk skal du ha ArveSølve jeg skal prøve å huske de tablettene ja:) Må da kunne klare det
ArveSølve Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Det har som regel altid tatt ca 45 min til jeg kommer til klinikken til jeg kan reise. Alltid vært litt ventetid her og der. Dette er mitt 5. uttak og 6 innsett. 2 positive forsøk men mistet begge gangene. Hatt våre 3 offentlige forsøk i porsgrunn.
ArveSølve Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Krysser fingrer og tær for deg tryne. Jeg tar 100 mg Klexane morgen og kveld pga blodpropp. Jeg får fin farge på maven av det. :-))))))) Skal fotsette med det til 2 mnd etter fødsel. Vel vi får se hvor lenge det blir til :-))
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. april 2008 jeg gikk på klexane og albyl e helt frem til helgen som var, men blodet mitt ble for tynnt, derfor måtte jeg stoppe
Brumm Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Leit å høre om de gangene du har mistet ArveSølve, det skal gå denne gangen! Ja leste nettop historien din tryne, utrolig kjedelig situasjon. Var inne på hjemmesiden, så nydelig datter da:o) Ja livet er urettferdig gitt. Krysser alt for en fin deling av egget og at det holder seg der inne i 9mnd:o)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 Hei alle 3.. gratulerer så mye alle sammen med vel overstått uttak.. jeg krysser for alle sammen, og håper virkelig det er deres tur nå!! Stor klem til alle 3 god jentene ))
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 22. april 2008 takk alle sammen, nå får vi krysse fingrene for at det blir noen søte små spirer i morgen:) jeg må stole på det ene egget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå