Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Helt fram til man setter el-sprøyta? Er redd jeg ikke har nok hvis uttak blir veldig mye utsatt. Har nemlig allerede gått en uke ekstra på dobbel dose, så har vel nok fram til helga tror jeg. 5 spraydag idag... Litt irriterende å evt måtte bruke 1100 kr ekstra hvis man må ha kun et par dager til med Suprecur... Men som jeg sier; hva gjør man vel ikke
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hei:o) Ja, det er sure penger. Men sånn er det bare, jeg gikk på Synarela og hadde ikke nok til de tre siste dagene, altså bare 9 dusjer med spray. Så jeg måtte kjøpe en ny flaske til den samme prisen, 1100 kr. Jeg tenkte at hvis dette forssøket går i vasken, så trenger jeg ikke erge meg for å måtte kjøpe en ny flaske med det samme! Når skal du på uttaket?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Har ikke fått dato for uttak ennå. SKal på kontroll i morgen, så da får jeg bare håpe kroppen har respondert som forventet på medisinene og at ting ikke blir utsatt ennå mer Planlagt uttak var jo egentlig denne uka, men er som sagt allerede forskjøvet en uke. Tålmodighet er en dyd Hehe
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Ja, ikke nok med at en faktisk skal ha tålmodighet med medisinene i nesten en måneds tid, en skal ha god tålmodighet i ca. 3 uker etter at en har fått innsatt egg. Ikke nok med det, en skal da vente i noen nåneder før en kan bli trygg for at det hele ikke skal ende i en SA eller MA. Føles jo nesten som at jeg har gått gravid i 3 mnd. Ventet og ventet, redd, følelsesladdet og reddselen for å miste det lille nurket...
Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Vet ikke om du fikk svar på spørsmålet ditt fra de ander her, men ja, du sprayer fram til samme dag som el-sprøyten. Vanligvis reduseres enkel dosen fra 4 ganger daglig til 2 ganger daglig - fra den dagen du begynner med stim. sprøyter. Kanskje noe å spare inn hvis du etterhvert om du skal redusere spray dosen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå