Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fram til man setter el-sprøyta?

Er redd jeg ikke har nok hvis uttak blir veldig mye utsatt. Har nemlig allerede gått en uke ekstra på dobbel dose, så har vel nok fram til helga tror jeg. 5 spraydag idag...

Litt irriterende å evt måtte bruke 1100 kr ekstra hvis man må ha kun et par dager til med Suprecur... Men som jeg sier; hva gjør man vel ikke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:o)

Ja, det er sure penger. Men sånn er det bare, jeg gikk på Synarela og hadde ikke nok til de tre siste dagene, altså bare 9 dusjer med spray. Så jeg måtte kjøpe en ny flaske til den samme prisen, 1100 kr. Jeg tenkte at hvis dette forssøket går i vasken, så trenger jeg ikke erge meg for å måtte kjøpe en ny flaske med det samme!

Når skal du på uttaket?

Skrevet

Har ikke fått dato for uttak ennå. SKal på kontroll i morgen, så da får jeg bare håpe kroppen har respondert som forventet på medisinene og at ting ikke blir utsatt ennå mer :) Planlagt uttak var jo egentlig denne uka, men er som sagt allerede forskjøvet en uke.

Tålmodighet er en dyd :) Hehe

Skrevet

Ja, ikke nok med at en faktisk skal ha tålmodighet med medisinene i nesten en måneds tid, en skal ha god tålmodighet i ca. 3 uker etter at en har fått innsatt egg. Ikke nok med det, en skal da vente i noen nåneder før en kan bli trygg for at det hele ikke skal ende i en SA eller MA. Føles jo nesten som at jeg har gått gravid i 3 mnd. Ventet og ventet, redd, følelsesladdet og reddselen for å miste det lille nurket...

Skrevet

Vet ikke om du fikk svar på spørsmålet ditt fra de ander her, men ja, du sprayer fram til samme dag som el-sprøyten. Vanligvis reduseres enkel dosen fra 4 ganger daglig til 2 ganger daglig - fra den dagen du begynner med stim. sprøyter. Kanskje noe å spare inn hvis du etterhvert om du skal redusere spray dosen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...