Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hei:) Lurer på om du ser noen graviditet i nærmeste framtid, evt når og kjønn hadde egentlig ikm 16 april, men den har uteblitt. Har tatt test idag, men den var negativ.... Min fødselsdato er 030775 Håper på svar:)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 tusen takk for svar:), da er det bare å smøre seg med tålmodighet:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hei igjen:) Glemte å spørre om et par ting igår.... Håper du kan svare på dette:) Vil graviditeten være normal, og vil barnet være friskt?? Ser du om jeg får flere barn?
hemarit Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Hei igjen.Jeg får ja på graviditet til sommeren.Får opp totalt 2 barn på deg.Gutt og jente.Klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 hahaha:) dette er gøy;), aurora har spådd det samme som deg:) Da er vel sjansene på min side:). ser du om det blir normale svangerskap, og om barn blir friske? og evt om de kommer tett?? tusen takk for svar;) stor klem tilbake;)
hemarit Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Så morro at Aurora har spådd det samme.Ser ut som alt går bra med fødsler og svangerskap.Lurer på om det blir ca 2 år mellom barna,men er litt usikker på det.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 ja dette er info jeg liker:) jeg er jo litt over 30, så da er det kjempegøy å se at du ser to barn og at de muligens blir tette:). Da er det bare å brette opp ermene og bli gravid;) Ha en fin kveld, og tuusen tuusen takk for svar:) jeg skal holde deg underrettet når og hvis noe skjer;) Stoor klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå