Gå til innhold

Jeg orker ikke mer!

Anbefalte innlegg

Jeg går nå i min siste uke av svangerskapet og skulle virkelig ønske at jeg kunne nyte den tiden men nei... Har vært på sykehus med min førstefødte som har konstantert at han har en kul som kan være svulst... Venter på at vi nå skal få time for å komme på rikshospitalet og legge min lille 2 åring i narkose og ta mr, ct, røntgen, you name it...Er så redd for hva de finner... Og midt opp i dette kan jeg føde når som helst, Samboeren min har fagprøve som varer hele uken og jeg veit ikke hvor mye mer jeg orker... Og alt jeg føler, kjenner jo babyen også... Hvordan skal dette gå!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137525927-jeg-orker-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes ikke moro ut. Føler meg litt dust som la ut et innlegg nettopp, er liksom bare sliten jeg...

Synes du må få litt avlastning av din mor, hvis det er mulig. Eventuelt svigermor. Vær ærlig og spør om hjelp, kan hende de synes det er bra å få hjelpe. Det er uansett godt å snakke med noen. Ring en god venninne (som orker å høre deg ut) eller få en venninne over.

Ellers vil jeg råde deg til å prøve å ikke bekymre deg for mye før du vet hva dette dreier seg om. Kan godt være noe helt ufarlig, og da er det dumt å ha tenkt for negativt på ting.

Lykke til med fødselen og med barnet ditt, krysser fingrene for at alt er i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...