Gå til innhold

Aurora lykke til!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer nok til å savne deg her inne...

Krysser fingrene for deg!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for det GrePu..gravid du eller?får opp et svakt ja på deg.Har du testet deg?

Skrevet

Tok en test i går, den var negativ... Da var det den "vanlige" 23 dagers syklusen jeg har regnet - da pleier spotting eller hva det er å begynne. Så har vært litt usikker på NÅR jeg skal regne syklusen fra...

Kjenner ikke noen antydninger til tanta; pleier å få ømme pupper og slikt et par dager før, men det er de ikke.. Må nok kanskje ta en test i morgen tidlig.... :-) :-)

Skrevet

vent til minst torsdag...

Skrevet

:-)

Da kan jeg bestille noen tester på nettet, så får jeg vente til jeg får dem i posten...

Takk takk! :-) :-)

Skrevet

værse god..ingen fødesel på meg enda..går bare og venter no.

Skrevet

Er det i morgen datoen "er"? Eller var det 25.? Husker ikke helt... :-)

Antydninger til noe?

JEG hadde ikke det. I det hele tatt.... Plutselig gikk vannet, og under 10 timer senere var jeg blitt mor... :-) Var faktisk hos legen 2 dager før, og ingenting som tydet på at noe var på gang... :-)

Skrevet

nei da..termin er ikke før 4 mai,men sliter med vektnedgang og spying.Har hodepine og protin.Men har vært på sykehuset og blitt strippet nå,var veldig moden og 3 cm åpning.Fikk modning/føde akupunktur.Så er det bare og vente.Har veldig vondt i korsryggen som kommer og går,Riene mine satte der med nr 1 og.Skjer det ingenting før den 29 så tar legen vannet den dagen.Men i følg jm så mente hun at det skjedde det nærmeste dagene no.

Skrevet

Var det ikke noen som spådde deg her inne til før termin?

Stakkar deg.... Kan ikke være noe særlig å gå rundt og ha det vondt sånn på slutten... Og i tillegg ha såpass åpning! Krysser fingrene for deg at det skjer noe i løpet av en dag eller 2. Ikke mer. :-) :-)

Skrevet

Er du fortsatt her???? :-)

Skrevet

å jada jeg her her vet du..hehe

Skrevet

Håper jeg snart ikke ser deg her inne lenger.... :-) :-) :-)

Skrevet

hehe..prøvd kanel no..men kom opp i rettur.Tror kroppen ikke tar i mot det mer.Har klart og spist opp to og halv pose tidliger med å drukket melk ved siden av.Men ikke i dag.Æsj.

Skrevet

Kanel?????? Fysj og æsj! Den har jeg ikke hørt....

Stakkar deg, har helt vondt av deg jeg....

Skrevet

hehe er nok et kjerringråd det vet du.Ikke godt.

Skrevet

Du må finne et kjerringråd som smaker godt da...Hehehehe...

Ja da spådde 0406 meg også gravid nå! Fy søren så spennende!

Skrevet

Fortsatt bare spotting.... Forstår "nåååååthing" jeg...

Skrevet

får opp at du er gravid jeg altså.

Skrevet

Du er så snill som gidder å svare meg 120 ganger..... :-) :-) Får ta siste testen i morgen tidlig, for det skjer jo absolutt ingenting.... Urk!

Men nå håper jeg virkelig at du snart forsvinner herfra!!!!!! Hehehehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...