Espoir Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Eller er det for kaldt? For amerikansk? For farlig?
Bippe77 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Florida er alltid noe å tenke på!!! Sikkert ikke for varmt, men garantert ikke for kaldt! For Amerikansk er vel hele amerika... For farlig er ikke Florida... farligere å gå over gata her hjemme! Og Florida har jo masse for hele familien! Vi skal på Cruise ut fra Miami i sommer og har tre dager i Florida før vi reiser hjem igjen... Gleder meg masse masse! Skulle gjerne hatt flere dager!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 florida er fint. og slettes ikke farlig. mer farlig her. det står til og med skilt om at du ikke skal spise gresset....
Dotten Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Nå husker ikke jeg helt når orkansesongen er der, men sjekk det ut på forhånd! Surt om dere blir sittende inne hele ferien p.g.a. orkan/regn/lyn osv. Jeg har vært i Florida flere ganger (cruise og annen ferie), og har hatt det helt topp. Har vært i Orlando (masse aktiviteter å velge i mellom), Fort Lauderdale, Miami, Key West o.l. Anbefales. Nå var jeg der i oktober og andre gangen i august... I august var det deeeeeilig, og oktober var litt skyet med også deilig Varmt er det for en nordmann i Florida uansett, men som sagt kan du få dårlig vær om "vinteren". Gooood tur! Anbefaler å reise altså!
Espoir Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Oj, så mye positivt! Det var jo bra - da blir det kanskje Florida på oss i jula! Og PUH PUH PUH at de har skilt der de advarer oss mot ¨spise gress - ellers kunne vi nok sikkert ha kommet til å spise litt av det!
Bippe77 Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Orkansesongen starter litt opp i Juli/August.... men ikke så ille da tror jeg... men blir vel mer og mer utover høsten... tror den skal være over til Desember... Er jo da det er flest Cruisebåter som går! Og det ville det vel ikke være hvis det var orkansesong skulle man tro....
Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Jeg har vært i Florida i jula. VI fikk bada på Key West og Miami Beach, det var som en norsk sommer. Hadde også en del regn, spes nyttårsaften, da hølja det ned. Men ikke akkurat shorts og t-skjorte vær hver dag. Greiest med bukse og genser og kanskje en tynn jakke hvis det blåser. Vi hadde det supert. Husk å beregne mange dager til Disney land, de består av flere tema-parker og egentlig er det litt i minste laget med en dag per park, faktisk. Ellers har du en haug av andre parker og aktiviteter å gjøre. Vi hadde ikke en eneste "fri-dag", ville ha med oss mest mulig på våre 12 dager, det ble hektisk, men absolutt verdt det!! Men vi reiste før vi hadde fått barn og da kan man jo legge opp til mer kjøring og mindre pauser. God tur - misunner deg!!!!
It's all about me Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Desember og januar i Florida er faktisk to kjempefine måneder der. Så langt sør som i Orlando og Miami er det grei temperatur og du slipper de store folkemengdene på Disney World og lignende parker. Orkansesongen er fra juni/juli til oktober så det trenger du ikke tenke på. Amerikanskt er det men ikke farlig. God tur )
Feita Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Har også vært der (uten barn), og anbefales. Barna dine kommer sikkert til å få det knall! God tur.
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Ikke for kaldt, temmelig amerikansk og ufarlig/farlig avhengig av hvor du skal. Kan ikke anbefale Miami by midt på natta,men fks Orlando er familievennlig...Vi tilbragte ei uke i Kissimme, og det var passe avstand til parkene,og gratis busser fra hotellet (hotellene er ofte noe billigere jo lengre bort fra Disney du kommer). Sea World er forresten fantastisk!
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Jeg var der i februar,og storkosa meg!
Northernlights Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 http://www.floridavacationstation.com/ bare et forslag til webside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå