Gå til innhold

ang TFK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe en TFK joggster twist, men jeg lurer på noe. Er det sånn at man kjøper en sportsvogn, men at man kan kjøpe hardbag til som ekstra? Er den bygd som en duo- vogn?

Selv trenger jeg ikke bag nå, men kan godt tenke meg muligheten til å kunne kjøpe det til nr 2 i så fall. Hadde vært kjedelig om jeg ikke kan bruke den som jeg ønsker senere.

Og et annet spm: Det er flere som sier at det er vanskelig å komme til kurven, men er det sånn at man ikke får lagt i noen poser hvis man har handlet?

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hardbag er ekstra og kan følgelig kjøpes senere.

Nei kurven er ikke vanskelig å komme til, men når setet er i liggeposisjon er det trangt mellom bunnen på setet og toppen av kurven, dvs at du kanskje må presse litt for å få en stor ting innimellom, men absolutt ikke et stort problem..

Skrevet

Når det gjelder handlekurven så går det fint å få inn og ut ting fra siden når ryggen er i liggestilling:)

Får fint en 1,5 liters brusflaske inn og ut der hehe;) Har prøvd det:)

Har vognen til poden på 2 år og 2 mnd. Han er stor, 92 cm lang ved 2 års kontrollen og han har garantert vognen ut vognperioden:)

Er superfornøyd med vognen.

Skrevet

Så bra! Blir nok en slik vogn på oss ja!

Så fint å høre at du bruker den fortsatt når han er så stor.

Da er nok vogna god! Syns du den er stødig og god selv med en "stor" gutt i den. Tenker da på velting osv....

Skrevet

Har aldri sett antydning til at vognen skal velte, og poden er rimelig aktiv noen ganger hehe;)

Kjempegod vogn mtp trillekomfort, har prøvd andre 3 hjulingerog 4 hjulinger. Den krever selvfølgelig normal vedlikehold og da tenker jeg spesielt på smøring av forhjul med feks gris, samt oppstramming av håndbrems ol. Ikke noe stress, noe vi tar vår og høst:)

Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med vognen vår, poden vil heller sove i vognen enn i senga når det er tid for dupp:D

Synes det er så lettvindt med myggnettingen i kalesjen også, så er det praktisk med lommer på kalesj til å ha nøkler ol lett tilgjengelig.

Jeg har det blanke regntrekket samt fleeceposen fra TFK i tillegg.

Vi venter baby i mai og har kjøpt Bugaboo cameleon til bebisen. Prøvde poden i sportsdelen på den og der nådde han i kalesjen med hodet. Tenker at når poden er ferdig med vognperioden så går TFK`en i arv og vi selger buggisen;)

Lykke til med valget:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...