Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Det er nå over et år siden fødsel, har hatt sex regelmessig og alt har vært ok. Men de siste gangene jeg og min kjære har hatt samleie og jeg har ridd, har det blitt vått(såpass at det er våt flekk på laknet), ikke glatt vått, men vått vått. Eneste jeg kan komme frem til er at dette kan være er lekasje(urinlekkasje) å det er jo fryktelig flaut.. Men kjenner det ikke, oppdager bare at det blir vått. Trodde at man kjente det om man "skvettet".. Noen som har vært borti lignende? Hvorfor skjer det, hva gjør jeg for å unngå dette? Nå rir jeg ikke mer i frykt for at det skal bli vått/tisse på meg, men det er jo favorittstillinga mi.... Dette er fryktelig flaut, så signerer anonym.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Kvinnelig ejakulasjon...ingenting å være flau over!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Hi her, tror du det kan være det? Har vært innom tanken, men det er det at jeg har ikke følt at jeg har kommet så langt når det har skjedd, ikke nærheten av noe topp, å trodde man måtte ha orgasme for å få det...?
blond Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Tiss lukter, så det vil du merke. Bekkenbunnsøvelser er uansett lurt, enten det er for å unngå urinlekkasje eller om det er for å bedre seksuallivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå