dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Håper de fikk ut noe hos deg og at det/de var av super kvalitet!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Heisann. Jeg var der i dag og skulle ta utt det ene egget. Nå har det seg slik at han tok ut 2 egg, hvor han ikkke var sikker på om det ene var godt nok, men han ville vertfakk prøve. Kvaliteten har jeg ikke peiling på, kan de vite det da? uansett skal jeg høre fra de i 10 tiden i morgen. Jeg valgte selv og ikke ta morfin i frykt for å bli kvalm, så jeg fikk paracet, 2 voltaren og lokalbedøvelse. Jeg holdt på å forsvinne da jeg fikk lokalbedøvelsen. Mistet høreselen, svimmel og mistet følelsen i leppe og hals. men det gikk bra det også. Nå håper jeg bare at dett gjør susen. Han sa at dersom vi ikke lykkes nå så vil han prøve noe annet på meg da han ikke var fornøyd med at det ble så lite egg
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Får bare håpe dette er GULLEGGET ditt Tryne Hvorfor reagerte du sånn på lokalbedøvelsen? Er du allergisk mot bedøvelse?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Det for inn i blodbanen min. Så da han sprøytet det inn så gikk det bare noen sekunder før jeg nesten forsvant. Det verste var over etter ca 3 min, men jeg var svimmel i en time etterpå. men det som var verst var at jeg hørte nesten ikke hav de sa, og jeg følte jeg ikke fikk puste skikkelig. men det endte bra. Men det kom som lyn fra klar himmel. Jeg håper at det går bra nå, og at jeg får vertfall ett egg som blir befruktet og satt inn på onsdag kl. 09.45
MK73 Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Krysser alt jeg har for deg og gullegget, Tryne!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 Har du hørt fra de Tryne??Er så spent...!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Ett egg er befruktet, så vi skal ta det inn i morgen om det fortsatt ser greit ut da. Jeg er veldig spennt og redd fordi at det ikke sikkert det er av bra kvcalitet pga problemet mitt. Jeg håper at det deler seg fint.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Jeg krysser fingrene for deg Tryne )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 tsuen tusen takk. Jeg er helt nervevrak. Er forferdeliug å måtte stole på det ene egget. Men hva er optmialt når det gjelder deleing av egget? Skal det helst ha delt seg i 4 til i morgen?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Det optimale er vel 2-delt i dag,og 4 delt i morgen. Håper de på labben passer ekstra godt på gullegget ditt nå, og at delingen går som den skal )
Viktoriana Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Håper det deler seg fint frem til innsetting - og at dette er gullegget. Lykke til!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2008 Hurraaa:-) Det er jo kjempe bra.Tenk om det ikke lot seg befrukte i det hele tatt....får prøve å fokusere på det positive:-) Jeg spurte flere ganger om delingen ,men de svarte aldri på det... Kanskje like greit at man ikke vet,bare satse 100% på at det er greit nok. Masse lykke til i morgen,snart er du ruger:-) Skal krysse alt jeg har for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå