Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har avtale for blodprøve på klinikken dere behandles på, hvilken dag tas den? Er dag 13 (hvis innsetting regnes som dag 1) for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg har den blitt tatt på dag 14. Innsettingsdagen er da dag 0.

Skrevet

Nettopp, takk. Da blir det onsdag for meg det da, i og med at jeg satte inn onsdag for to uker siden. På Ullevål tar de ikke blodprøve, så må ordne det selv i så fall. Kjenner at jeg syns dette er så forferdelig at jeg egentlig ikke orker å teste, men tenkte plutselig at jeg skulle gjøre det nå for å få det unna. Kan jo hjemmetest, men redd for at den skal være feil så tidlig.

Uff, disse siste dagene her er absolutt verst... Vil liksom ikke teste i det hele tatt, sånn at jeg kan gå å innbille meg at jeg er gravid litt til. Samtidg er det jo greit å komme seg videre hvis dette ikke går...

Åhhhh.

Skrevet

Jeg holder til i Tromsø og har vært og tatt blodprøve i dag, 17 dager etter innsett! Synes det var fryktelig lenge å vente... Men så vet jeg jo at vi er gravid så det gjorde det jo litt lettere... Lykke til.

Skrevet

Jeg holder også til i Tromsø og skal ta blodprøven på rd 17, det vil si 2. Mai for meg. Det er tungt å vente så lenge, vet jo at jeg kommer til å ta en test før den tid, det har jeg mer eller mindre bestemt meg for- hvis ikke tante rød kommer da!

Blir så sliten av denne ventingen! Hviss dere skal teste, hvilken rd tester dere på?

Skrevet

Hei sann

Jeg bor i Bergen og her fikk jeg beskjed om at de skulle ta blodprøve på dag 15. Men det viste seg å være 1 mai, så derfor tar jeg den 30 apr, altså dag 14. Jeg satte inn 17 apr, det vil si at i Bergen regner de innsettingsdagen som dag 1.

Skjønner hva du mener med den ventingen, og ikke mye som hjelper på. Lykke til

Skrevet

Jeg holder til på Riksen, og der skal man ta blodprøve på rugedag 12 (innsett er da dag 0) uansett om du tester positivt eller negativt.

Skrevet

Takk for svar. Er mye greiere når det er obligatorisk blodprøve syns jeg. Jaja, har vært og tatt blodprøve nå, på dag 13/14, men er ikke særlig optimistisk etter at jeg fikk negativ hjemmetest i går ettermiddag...

Uansett skal det bli deilig å bli ferdig med det for denne gangen. Men fy f at det skal være så utrolig vanskelig å få dette til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...