Gå til innhold

14 dager til termin...

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere det? Er dere spente? For min del gruer jeg meg mer og mer for hver dag. Jeg er første gangs og aner ikke hva jeg holder på med. Håper bare at den lykken alle prater om kommer etter fødselen. Til nå vet jeg ikke hva jeg gleder meg til.. Jeg kjenner henne ikke ennå. Gleder meg til å se hvem hun ligner på, hvordan nesa er ol.. Bra blir det helt sikkert. Dere da? Hva tenker dere? Er det bare meg som ikke er i hundre?

Ha en fin mandag i solen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137524764-14-dager-til-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. jeg har termin 6 mai og har altså 15 dager igjen til termindato :-)

Følelsene varierer veldig her i gården, noen ganger gleder jeg meg glugg i hjel og andre dager gruer jeg meg som f for den viktige oppgaven vi står ovenfor... tenker mye på ansvaret osv. Vi venter også vårt første barn og vet at det blir en gutt, har vært på 3d og sett at han er kliss lik pappaen sin, vanvittig gøy! Men formen er fin og må si jeg koser meg hjemme nå i permisjonen. Pussler rundt med klesvask, lufting av vår 4 bente sønn, god tid til å surfe på nettet, møter venninner på cafè... osv... men det er samtidig en spesiell og merkelig tilstand å være i..... tenker også masse på fødselen og gruer meg mer enn jeg gleder meg til den.

Mye rare tanker her også med andre ord, men vi kommer til å fikse dette like bra som alle andre og det kommer til å bli en vanvittig opplevelse!

Hei hei. Fremdeles 5 uker igjen her da, og gleder meg med en bismak.

Jeg sliter litt med vonde tanker og følelser om at det er noe galt med gutten min og jeg er redd han skal dø i magen. Men får hyppige kontroller, og god oppfølging. Så jeg gleder meg nok mest nå. Gleder meg til å kunne ligge på magen igjen. Og gleder meg til å kunne ha storesøster på fanget. Ikke god plass til en 7 åring på fanget om dagene i grunn. Blir deilig å krølle oss sammen i sofan og kose igjen. Sånn som før.

Gleder meg også til det ikke skal bli så tungt å gå i trapper. Spesielt meg klesvasken fra kjelleren og opp i 2 etg. det er pyton! :) Blir spennede å se hvordan han ser ut også. siden barna mine har vær sin pappa, så kommer han ikke til å ligne storesøster i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...