Gå til innhold

Fant 13 egg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 på høyre og 4 på venstre! Nå er jeg kjempeglad. De var alt fra 10mm opp til 19mm.Håper det blir uttak og innsetting denne uka! hva tror dere? venter bare på tlf fra sykehuset på hva som skjer, Veldig spent! åååå for en lettelse at behandlingen har fungert,nå vet jeg iallefall at det virker:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo kjempebra! ;)

Jeg skal ta ut egg i uke 19 - altså et par uker til. Neste onsdag får jeg vite hvor mange egg som er modnet etter 6 dager på sprøyter - blir spennende! ;)

Du må ha kjempe lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk for det Prøveren på nr 2! det blir uttakk på fredag! Det er med en skrekkblandet fryd jeg ser fem til det,leser jo at mange syns det er vondt men det går vel det også!

Spennende tider for deg også fremover,hvilken dose har du? er det Puregon? det gjorde virkelig susen med 300IE noen dager på meg.

Du får ha lykke til videre iallefall:-)

Skrevet

Så fantastisk!! Og uttak på fredag, det blir kjempespennende:-) Det kommer til å gå veldig fint. Husk jeg har overlevd 5 stk;-) Jeg vet ikke hvor mye medisin du får på din klinikk, men jeg har fått en god del hver gang, både beroligende og smertestillende.

Skal du fortsette med den høye dosen fram til onsdag? Eller..det blir vel kanskje bare i dag og i morra...? Eggløsningssprøyta på onsdag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...